درنشست تجلیل از دست اندرکاران اجلاس پیرغلامان حسینی مطرح شد

مقتدایی: باید سکاندار برنامه های نشاط آور برای مردم خوزستان باشیم/ مشکلات مالی ادارات نباید مانع از انجام این کار شود

خورنا دراعیاد و مناسبت های شادی که وجود دارد ، باید خودمان سکاندار برنامه های نشاط آور و مجاز برای مردم باشیم و اگر این کار را انجام ندهیم شبکه های رسانه ای وابسته به دشمن آنطور که می خواهند برنامه های هدایت شده ای را برای جوانان ما خواهند پیچید.

استاندار خوزستان ابرازامیدواری کرد که روزی فرا رسد تا شبکه های خصوصی درداخل کشور درکنار شبکه های دولتی وارد رقابت رسانه ای تصویری شوند که دراین صورت قطعا شبکه های دولتی فعال تر خواهند شد .

مقتدای ادامه داد هم اکنون فعالیت هرشبکه تلویزیونی فعال داخلی ، پاسخی برای نیاز قشری از جامعه است و امیدواریم شبکه های خصوصی تلویزیونی با نظارت و با برنامه های متنوع برای پاسخ به نیازهمه اقشارو گروهها وارد عرصه رسانه ای کشورشوند.

استاندار خوزستان گفت : من از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار دارم که نسبت به برگزاری برنامه های نشاط آور پابه پای ما بیاید و می دانم که اجرای یک برنامه برای ادارات چقدر هزینه دربردارد اما این مشکلات نباید مانع انجام کار شود ولی باید مراقب بود تا جامعه ما از فرهنگ ملی و دینی فاصه نگیرند.

استاندار خوزستان ازدست اندرکاران اجلاس پیرغلامان حسینی که درشهریورماه گذشته دراهواز برگزارشد قدردانی وابرازامیدواری کرد که اجلاس سراسری نماز با همت عالی سازمان ها و ادارات و خیرین خوزستان به نتیجه خیر و برکت منتج شود .

مقتدایی گفت : برگزاری اجلاس فرعی نماز درسطح ۲۷ شهرستان استان خوزستان یک کار نو و بدیعی است که به همت شما عزیزان درحال برگزاری است .

استاندار خوزستان گفت : براساس ارزیابی انجام شده طی ۱۳ ماه گذشته بصورت متوسط ماهیانه ۳ واحد کار ویژه و نو درخوزستان انجام شده است .

وی دراین زمینه به همایش تجلیل از نمایندگان شهید ادوارمجلس دراستان خوزستان , آیین تجلیل از مدیران دوران دفاع مقدس استان خوزستان , اجلاس پیرغلامان حسینی وغیره اشاره کرد و گفت : اگر همدلی ازسرعشق و سودا نبود این همایش ها به نتیجه نمی رسید .

مقتدایی با اشاره به فرصت یک ماهه تا برگزاری اجلاس سراسری نماز درخوزستان خطاب به شهرستانها گفت : هرگونه کسری نرم افزاری و سخت افزاری را گزارش کنند تا نواقص مرتفع گردد و ازهمه کسانی که کاری ازدستشان برمی آید انجام دهد تا درفردای قیامت پشمیان نشویم که چرا کوتاهی کرده است .