آسمان خراش های آبادانی مغلوب مهرام شدند

خورنا از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه کشور تیم پالایش نفت آبادان عصر پنج شنبه پذیرای مهرام تهران بود. مهرامی ها پیش از این بازی پنج پیروزی در کارنامه این فصل خود ثبت کرده بودند و در آبادان نیز به دنبال کسب ششمین پیروزی خود بودند. در آن سوی میدان نیز تیم نفت آبادان که تاکنون از جمع چهار بازی که انجام داده با دو پیروزی شش امتیاز به دست آورده مقابل حریف خود به دنبال ارائه یک بازی مقتدرانه و رقم زدن یک بازی سخت برای میزبان نامدار خود بود.

این بازی اما در حالیکه در نیمه اول بازی با نتیجه ۳۹ بر ۳۵ به سود مهرام تهران پایان یافته بود؛ در نهایت با نتیجه ۸۶ بر ۶۵ به سود مهرام پایان یافت.

نفتی ها دچار استرس شدند

حماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال شرکت پالایش نفت آبادان بعد از این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و شروع خوبی داشتیم به گونه ای که تیم مهرام نیز پیش بینی چنین بازی از نفتی ها نداشت.

نفت آبادان

وی افزود: تیم بسکتبال مهرام تهران در فشارها و تعداد بازیکنان قدرت بیشتری داشت. تجربه این تیم نیز به ما ضربه زد ولی باید می توانستیم بهتر از این بازی کنیم که البته برای بازی های بعد جبران می کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به جایگاه و شرایطی که تیم بسکتبال مهرام تهران و تیم های قدرتمند دیگر قرار دارند، بازیکنان ما وقتی در مقابل این تیم ها قرار می گیرند دچار استرس می شوند.

سامری تاکید کرد: با توجه به اینکه نفت آبادان سال اول است که در این مسابقات حضور دارد چنین استرس هایی طبیعی است و مقداری دقت را پائین می آورد.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم نفت آبادان در لیگ برتر عنوان کرد: دوشنبه آینده با تیم پتروشیمی بندر امام بازی داریم. این تیم قهرمان اخیر مسابقات بسکتبال کشور است و برای اینکه قهرمان شود هزینه خوبی انجام داده است.

نفت عملکرد فوق العاده ای داشت

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران نیز بعد از دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و تیم نفت آبادان خیلی تیم خوبی است.

نفت آبادان

وی افزود: بازیکنان تیم بسکتبال نفت آبادان ما را اذیت کردند و در تمام مدت بازی، تحت فشار بودیم. نتیجه بازی واقعی نبود زیرا تیم نفت عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد روزی تیمی مثل نفت آبادان قهرمان کشور شود، تاکید کرد: اول باید امکانات لازم در اختیار این تیم قرار داده شود و سپس برای قهرمانی انتظار صورت گیرد.

هاشمی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که امکانات مناسبی در اختیار تیم نفت آبادان قرار گیرد به طور حتم این تیم نتایج بهتری را کسب می کند.

قطع ناگهانی برق سالن

یکی از حاشیه های این بازی این بود که در حالیکه بازی دو تیم در کواتر چهارم ادامه داشت برق سالن به صورت ناگهانی قطع شد و بازی به مدت تقریبا شش دقیقه قطع شد. بعد از اینکه برق سالن مجددا وصل شد نیز اطلاعات اسکوربرد ورزشگاه با مشکل رو برو شده که برای راه اندازی مجدد اسکوربرد دقایقی بازی به تاخیر افتاد.

نفت آبادان

در هنگامی که برق سالن قطع  شد هوادان ضمن اینکه چراغ های تلفن همراه خود را روشن کردند همچنان به تشویق تیم خود پرداختند. قطعی برق در حالی اتفاق افتاد که این بازی به صورت همزمان از تلویزیون و رادیو پخش می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی با استقبال پرشور هواداران آبادانی رو به رو شد به صورتی که محل اسکان خبرنکاران و مسئولان نیز در اختیار هواداران قرار گرفت و خبرنگاران به مکان دیگری منتقل شدند.
———————————-
گزارش و عکس: محمود نواصر

منبع / مهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *