آمادگی تمام‌قد آبادان برای برگزاری لیگ جهانی کشتی

خورنا اظهار کرد: تاکنون برای برگزاری این مسابقات که قرار است ۱۳ و ۱۴ آذرماه برگزار شود، چهار جلسه اصلی و ۲۵ جلسه فرعی برگزار کرده‌ایم. ۱۲ کمیته نیز از جمله مالی و پشتیبانی، امنیت، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و جذب منابع مالی تشکیل شده است.

 

وی بیان کرد:‌ تمام کارها انجام شده است و مشکلاتی که از نظر فنی در خصوص سالن برگزاری مسابقات نیز وجود داشت کاملا برطرف شده است و آبادان به صورت کامل و تمام قد، آماده برگزاری این مسابقات است.

 

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان درباره این که آیا منطقه آزاد اروند به تعهدات خود، یعنی پرداخت یک میلیارد تومان به فدراسیون جهت تامین هزینه‌های این مسابقات عمل کرده است؟ عنون کرد: تا آن جایی که اطلاعات کسب کرده ام قرار بوده است که منطقه آزاد به تعهدات خود به صورت کامل عمل کند. البته کارها تقسیم شده است و رایزنی در خصوص اسپانسر بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون است.

 

وی با بیان این که روز گذشته چهارمین جلسه اصلی ما در آبادان با حضور فرماندار شهرستان و معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: من دبیرکل اجرایی مسابقات و فرماندار آبادان نیز سرپرست کل رقابت‌ها است که کارهای اجرایی مسابقات را انجام می دهیم و بحث‌های کلی در سطح استان بسته می شود. ما هم در بحث داخلی در حال فراهم کردن شرایط برای برگزاری این پیکارها هستیم.

 

ادیبی بیان کرد: دو سالن ولی عصر و کوثر را برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته‌ایم و قرار است روز یکشنبه هفته آینده که قرار است فدراسیون در آبادان مستقر شود، به صورت قطعی اعلام کند که کدام یک از این دو سالن، سالن اصلی مسابقات باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: برای این که تماشاگران بسیاری را هم به سالن مسابقات بکشانیم، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی را تشکیل داده ایم که کمیته بسیار قوی و توانمندی است و مدیرکل صدا و سیمای آبادان نیز ریاست آن را بر عهده دارد که در این بخش همکاری دارد.

 

دبیرکل اجرایی مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی گفت: این اولین رویداد جهانی است که به میزبانی خوزستان برگزار می شود و استاندار خوزستان، فرماندار آبادان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همگی باید دست به دست هم دهند تا مسابقات به صورت آبرومند برگزار شود و میزبان بسیار خوبی باشیم.

 

وی عنوان کرد:‌ به هر حال تاکنون تمام شرایط برای برگزاری این مسابقات مهیا شده است و سایر کارها با استقرار فدراسیون در آبادان انجام می شود. آوردن تشک های کشتی نیز بر عهده فدراسیون است.

منبع / ایسنا