برفر مدیر آبفا :

نصب پمپ بر روی کنتور و شبکه توزیع آب در دزفول ممنوع اعلام شد

مدیر آبفا دزفول گفت: نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و شبکه توزیع آب ممنوع بوده و پمپ های نصب شده باید جمع آوری شود.

به گزارش خورنا ، “جمال الدین برفر” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار روناش ، افزود:برخی شهروندان برای افزایش فشار آب اقدام به نصب پمپ آب بر روی کنتور نموده که این امر موجب افت فشار آب سایر مشترکان شده است.

وی بیشترین موارد استفاده از پمپ آب در دزفول را مناطق فرهنگ شهر و آزادگان عنوان کرد و اظهار داشت:ساکنان مجتمع های مسکونی برای تامین آب طبقات بالا می بایست ابتدا نسبت به نصب مخزن آب بعد از کنتور اقدام ، سپس پمپ را در خروجی مخزن آب نصب کنند تا فشار مستقیم به شبکه توزیع آب وارد نشود.

مدیر آبفا دزفول نصب پمپ بر روی کنتور آب را تخلف عنوان کرد و اظهار داشت:مشترکانی که بر روی کنتور آب پمپ نصب کرده اند تا دهم آذرماه فرصت دارند نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند در غیر اینصورت ماموران این اداره تحت عنوان پلیس آب نسبت به جمع آوری پمپ ها و قطع اشتراک آب اقدام خواهند کرد.

برفر همچنین در خصوص مشکل افت فشار آب در مناطقی از دزفول گفت:با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و کاهش میزان مصرف آب ، انتظار می رود مشترکان خود نسبت به جمع آوری پمپ های نصب شده بر روی کنتور آب اقدام کنند.

وی بیان داشت:مشکل کمبود و افت فشار آب شهر دزفول برطرف شده و بزودی هشت حلقه چاه عمیق نیز به حجم مخازن تامین آب شرب این شهر افزوده می شود.

۱۰۰ هزار مشترک خانگی ، تجاری ، آموزشی و اداری از شبکه آب تصفیه شده شهری در دزفول بهره مند می باشند.