فشار بازی گل گهر را در لاک دفاعی فرو برد/ عملکرد نفت عالی بود

خورنا قاسم شهبا شامگاه یکشنبه بعد از شکست تیمش در برابر صنعت نفت در آبادان در نشست خبری پایان این بازی اظهار کرد: بازی را به صورت خوبی آغاز نکردیم و متاسفانه تاکنون امتیازات لازم را کسب نکرده ایم.

وی در همین خصوص افزود: قصد داشتیم که با کسب یک امتیاز در آبادان نتیجه قابل قبولی را از خود نشان دهیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: چشم به ضدحملات دوخته بودیم حتی تا دقیقه ۸۵ موفق بودیم ولی روی اشتباه یکی از بازیکنانمان که خطا کرد و همچنین عدم یارگیری مناسب، گل خوردیم و یک امتیاز با ارزش را از ست دادیم.

شهبا تصریح کرد: تیم صنعت نفت آبادان یکی از تیم های بسیار خوب و همچنین یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر امسال است و در این بازی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

وی در خصوص بازی دفاعی این تیمش توضیح داد: فشار بازی باعث شد که ما در لاک دفاعی فرو برویم و حتی می خواستیم از این طریق دست به ضدحمله بزنیم که موفق نشدیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان تاکید کرد: با توجه به اینکه چند بازی مستمر داشتیم و همچنین خستگی بازیکنان، بازی دشواری را داشتیم ولی در مجموع عملکرد تیم نفت عالی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید. تک گل این بازی را سیدفاخر تهامی در دقیقه ۸۴ و بر روی ضربه ایستگاهی رحیم مهدی زهیوی با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *