دفاع مقتدارانه رییس مجمع نمایندگان از عملکرد استاندار خوزستان

خورنا رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک سال گذشته تلاش های بسیاری از سوی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در راستای پیشرفت استان انجام شده است.

‘صید عیسی دارایی’ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در برخی موارد دکتر مقتدایی شجاعانه در مقابل برخی تصمیمات مسوولان کشوری ایستاد و با توجه به برنامه های ارایه شده از سوی تیم استانداری خوزستان بی شک، خوزستان در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات فراوانی خواهد بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از جمله اقدامات خوب استاندار خوزستان می توان به الحاق تمامی شهرهای خرمشهر و آبادان به منطقه آزاد اروند و منتفع شدن تمامی مردم استان از این امتیاز، اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در استان و اجرای طرح های آبرسانی در استان اشاره کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی هم گفت: آقای مقتدایی دو بار نمایندگی مجلس و استانداری خوزستان را در کارنامه کاری خود دارد و پیگیری های وی در طرح های عظیم و زیربنایی نتایج خوبی داشته است.

‘سید راضی نوری’ در گفت و گو با ایرنا افزود: با پیگیری های استاندار خوزستان طرح احیای ۵۵۰هزار هکتاری اراضی کشاورزی موسوم به طرح رهبری به خوبی پیش رفته و آقای مقتدایی تونسته آن را به خوبی مدیریت کند و تمام نیروها، پیمانکار و تجهیزات و امکانات مورد نیاز طرح از داخل استان تامین شود.

وی اضافه کرد: پیگیری های استاندار خوزستان در زمینه خودروهای پلاک اروند اقدام ارزنده و قابل تقدیری بود که هم اینک تمام نقاط استان از این مزیت برخوردار شده اند.

نوری اقدام ها و تلاش های استاندار خوزستان در زمینه ارتقای بخش ریلی و بنادر استان را قابل تقدیر دانست و گفت: آنچه از استاندار می خواهیم بکارگیری نیروهای بومی از قومیت های مختلف در رده ها و سطوح مختلف مدیریتی در استان است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اینک بومی گزینی برای کارهای عمرانی در طرح های مختلف اولویت خوزستان بوده و مدیریت استان توانسته این مساله را به خوبی محقق کند که شایسته است استفاده از نیروهای مجرب از قومیت های مختلف برای سطوح مختلف مدیریتی نیز مد نظر استاندار باشد و از تمام طیف ها استفاده شود.

وی گفت: دفاع استاندار خوزستان از مساله آب و جلوگیری از انتقال آب کارون به دیگر نقاط کشور جای تقدیر دارد چرا که وقت بسیاری برای این مساله گذاشته است.

منبع / ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جمال اتفاقا دخالت های اقای استاندار در بحث منطقه ازاد و خودروهای اروندی از نکات منفی کارنامه ایشان میباشد . وهمچنین مخالفت با کشیدن دیوار منطقه ازاد .