درخشش کودک خوزستانی در پانزدهمین نمایشگاه ۳ سالانه نقاشی کودکان فنلاند

خورنا«هستی معین»، عضو ۱۱ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باغملک، موفق شد نشان و دیپلم افتخار این مسابقه را دریافت کند.

هستی معین، کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نقاشی خود که در آن تلاش مردان و زنان شهر خود را برای برداشت برنج به تصویر کشیده بود توانست پس از رقابت با ۵ هزار و ۸۸۰ اثر رسیده از ۷۷ کشور جهان این جایزه را کسب کند.

برنده‌ی نشان و دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی نقاشی، عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان باغملک است که تحت آموزش‌های زهره فرازمند، مربی هنری کانون، در این جشنواره شرکت کرده بود.

این مسابقه با موضوع «غذا» (فرهنگ و آداب غذا خوردن و روش‌های تهیه غذا، غذاهای مصرفی) و با هدف ترویج آموزش هنر و هنرهای تجسمی به‌ صورت ملی و جهانی با همکاری متخصصان هنر، فرهنگ و آثار هنری و تشویق و آموزش افراد به کسب تجربه از دنیای هنر سال ۲۰۱۴ در کشور فنلاند برگزار شد.

نمایشگاه آثار برگزیدگان این مسابقه از هفتم آبان‌ ماه در مرکز فرهنگی «ویلا آرتو» شهر«های‌وینکا» فنلاند برپا شده است و تا ۲۳ آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *