آبادان با کمبود سینما روبروست/ لزوم تلاش مسئولان برای توسعه صنعت سینما

خورنا گلاره عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از لحظه ای که وارد شهر آبادان شدم حال و هوای عجیبی پیدا کردم. حتی از کودکی نیز به این شهر علاقه داشتم.

وی افزود: انتظار دارم روزی فرا برسد تا در یک فیلمی که در شهر آبادان ساخته می شود ایفای نقش کرده تا از این طریق بتوانم بیشتر با مردم خونگرم این خطه ارتباط برقرار کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بازیگرانی که از قلب شهر آبادان بیرون می آیند با توجه به اینکه با فضای جنگ آشنایی دارند پتانسیل های بالایی را برای ژانرهای جنگی دارند زیرا بیشتر خانواده های آنها در جنگ تحمیلی بوده اند.

عباسی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر در شهر آبادان سینماهای زیادی وجود ندارد و امیدوارم شرایط به صورتی شود که صنعت سینمایی در این شهر رونق پیدا کند. لازم است مسئولان مربوطه برای بهبود صنعت سینما در این شهر تلاش های بیشتری را انجام دهند.

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم آبادان، ابراز کرد: به جرات می توانم بگویم که مردم شهر آبادان جزو مهمان نوازترین مردم شهرهای ایران هستند.

بازیگر سینما و تلویزیون کشور در خصوص فیلم جدیدی که قرار است در آن ایفای نقش کند، تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهاد جدیدی ندارم.

منبع / مهر