ایوب والی به دلیل دوپینگ امکان همراهی فولاد را در لیگ برتر ندارد

خورنا دراگان اسکوچیچ عصر امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان این بازی اظهار کرد: امروز به شدت ناراحت هستم زیرا بهترین فرصت برای صدرنشینی در لیگ برتر را از دست دادیم در حالی که می توانستیم به عنوان تیم صدرنشین نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

وی افزود: امروز اعتراف می کنم فولاد همیشگی نبودیم. من از شیوه بازی بازیکنان خود به شدت نا امید شدم به همین دلیل این پیروزی را به صبای قم تبریک می گویم ولی باید قبول کرد ما هم روی یک حادثه گل دریافت کردیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: با این شکست غیر منتظره، این سومین بار در طول فصل جاری رقابت های لیگ برتر است که فرصت صدرنشینی را از دست می دهیم ولی من نا امید نیستم زیرا اغلب بازیکنان تیم ما جوان هستند و برای نیم فصل دوم به مرز آمادگی کامل می رسند.

سرمربی فولاد خوزستان با علنی کردن مثبت بدون تست دوپینگ ایوب والی مدافع تیمش اظهار کرد: در مدت اخیر اتفاقات عجیب و غریب فراوانی برای فولاد خوزستان به وقوع پیوست به همین دلیل کنترل تیم فولاد تا حدودی دشوار شده است به خصوص اینکه به علت دوپینگ امکان استفاده از یکی از بهترین مدافع تیم خود را ندارم.

اسکوچیچ با حالتی ملتمسانه خطاب به باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: خواهش می کنم بازیکنان سرباز من را جذب نکنید من نمی توانم با رفتن سه بازیکن تیم خود به علت سربازی کنار بیایم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: با این شیوه از دست دادن بازیکن، به نظر من رسمیت لیگ برتر از دست می رود زیرا ما در هفته آینده رقابت های لیگ برتر باید با تیمی روبرو شویم که قرار است سه بازیکن سرباز ما را به خدمت بگیرد ولی من انتظار دارم تراکتورسازی این کار را انجام ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کمیته ملی ضد دوپینگ از اعلام بازیکنان دوپینگی خودداری کرده بود، سرمربی کروات فولاد خوزستان این مسئله را علنی کرد و اعلام کرد به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ والی قادر به استفاده از این بازیکن در این بازی نبوده است.

از هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز در اهواز تیم فوتبال فولاد خوزستان با یک گل مقابل صبای قم تن به شکست داد تا شانس کسب عنوان نائب قهرمانی نیم فصل را به راحتی از دست بدهد.

در این بازی که در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار شد، مارکو اورلیو آیوبل در دقیقه شش تک گل برتری صبای قم را به ثمر رساند. ضمن اینکه علیرضا سلیمی دروازه بان فولاد در دقیقه ۹۰ از زمین مسابقه اخراج شد تا سروش سعیدی در ثانیه های پایانی این بازی، درون دروازه این تیم اهوازی قرار بگیرد.

منبع / مهر