پیام رئیس شورای شهر بندرماهشهر به مناسبت هفته بسیج

خورنا قدرت الله سلطانی، رئیس شورای شهر بندرماهشهر، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ۲۰ میلیونی) در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، بر همگان مبارک باد.

فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در ۸ سال دفاع مقدس با فدا نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند. که این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها، از جمله قله‌های پرافتخار دانش هسته‌ای را فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است، همچنان ادامه دارد.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
بسیجیان شهرستان بندر ماهشهر  نیز همپای سایر اعضای این شجره طیبه در تمامی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیدند .

اینجانبان هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان شهرستان ولایتمدار بندر ماهشهر تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.