فرمانده سپاه دزفول :

تشریح برنامه های هفته بسیج در دزفول/ توزیع سبد غذایی و اعزام پزشک به مناطق صعب العبور شهرستان

به گزارش خورنا و به نقل از روناش ، فرمانده سپاه دزفول در نشست خبری بمناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه این شهرستان گفت : آینده نگری امام خمینی (ره) برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی پایه گذار سپاه پاسداران ، کمیته انقلاب اسلامی ، بنیاد مسکن و جهاد سازندگی در کشور شد و در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام (ره) سازمان بسیج ملی صادر شد که در دی ماه ۵۸ واحد بسیج سپاه پاسداران شکل گرفت ؛ تشکیلاتی که دشمنان را بیمناک و دوستان را شاد نموده است .

سرهنگ پاسدار “عبدالامیر محتشمی راد” افزود : بسیج در طول این مدت کارنامه بسیار درخشانی در همه عرصه های کشور داشته است . حفظ امنیت داخلی ، رونق اقتصاد ، رفع محرومیتها و در عرصه های علمی و پژوهشی گام های موفقیت آمیزی را برداشته است . حمایت از مبتکران در جامعه ، امداد و نجات در کلیه حوادث ، از اقدامات دیگر بسیج است .

وی در ادامه به برنامه های هفته بسیج در دزفول اشاره و بیان داشت : در این هفته رزمایش گردانهای بیت المقدس در قالب ۹ گردان در سطح شهرستان و ۱۲۲ گردان در سطح استان برگزار میشود . صبحگاه مشترک در پادگان قدس ، حضور حلقه های صالحین و بسیج طلاب در نماز جمعه و پاسخگویی به مردم ، برگزاری یادواره شهدا ، اجرای شب شعر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسابقات قرآنی ، دو همگانی و دوچرخه سواری و نشست صمیمی فرماندهان دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس ، دیدار با خانواده های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه نیز از دیگر برنامه های این هفته می باشند .

سرهنگ محتشمی راد همچنین در پایان از توزیع سبد غذائی بین خانواده های محروم و ایستگاه های صلواتی و اعزام پزشک به مناطق صعب العبور و منطقه سردشت دزفول با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان ، برگزاری نشست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور فرماندهان دفاع مقدس و رونمایی از کتاب شهدا و تجلیل از پیشکسوتان طی این روزها خبر داد .

* ماشاالله طاهری – روناش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *