توضیح قائم‌مقام استقلال‌خوزستان درباره لیست مازاد ارسالی به فدراسیون

خورنا

ایمان باصفا، لامین دیاوارا، صادق صادقی، میلاد ربانی‌فرد و یزدان عباسیان، پنج بازیکنی هستند که اگر تا نیم فصل، کیفیت فنی شان مورد تایید سرمربی تیم قرار نگیرد، احتمالا جزو لیست ریزشی تیم خواهند بود.

 

وی بیان کرد: به هر حال این بازیکنان در بین ما هستند و با ما قرارداد دارند و این اخطار را به آن ها داده ایم تا کیفیت فنی شان را بالا ببرند. ما با توجه به قانون فدراسیون که باید تا دو هفته پیش از آغاز زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل، باشگاه ها لیست مازاد خود را ارایه دهند، این کار را انجام دادیم ولی این بازیکنان هنوز تا نیم فصل فرصت دارند.

 

قائم باشگاه استقلال خوزستان گفت: در هر صورت ما، هم قانون را رعایت کردیم و هم به این نفرات اخطار دادیم که اگر کوتاهی می‌کنند، خودشان را به تیم برسانند و اگر نظر کادر فنی را جلب کردند در تیم می مانند، در غیر این صورت جزو ریزشی‌ها هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ویسی هنوز لیستی برای جذب بازیکن در نیم فصل ارایه نداده است و اکنون طبق قوانین هم حق مذاکره با هیچ بازیکنی را نداریم. نیم‌فصل که رسید با هر بازیکنی که مورد نظر ویسی بود، رایزنی و او را جذب می کنیم.

 

پورکیانی افزود: بازیکن خارجی موردنظرمان نیست، چرا که سقف جذب بازیکن خارجی ما پر است. ما به دنبال جذب بازیکن ایرانی هستیم و طبق نظر ویسی بیشتر هم به دنبال جذب یک مهاجم خوب و گل زن هستیم.

 

وی در ادامه گفت: تمرینات تیم مان برای بازی با پیکان به صورت مرتب انجام می‌شود تا در نهایت برای این دیدار آماده شویم.

منبع / ایسنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *