آبادان بازهم میزبان ستارگان می شود

برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در آبادان

خورنا رئیس هیئت کشتی خوزستان: به دلیل بحث اسپانسر که باید هزینه‌های مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان را قبول کند به احتمال فراوان این این مسابقات در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

سید حسین مرعشیان اظهار داشت: مقرر شده که امروز بعد از ظهر جلسه‌ای با فرماندار آبادان و مسئولان ورزش استان خوزستان با موضوع میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان برگزار شود.

وی بیان داشت: تا کنون ۱۰ تیم از کشورهای مختلف جهان آمادگی خود را برای حضور در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان اعلام کرده‌اند.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان تصریح کرد: به دلیل بحث اسپانسر که باید هزینه‌های این مسابقات را تقبل کند به احتمال فراوان این مسابقات در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

پیمان ادیبی سده با اعلام آمادگی برای میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان افزود: اداره ورزش و جوانان آبادان پس از اعلام میزبانی استان خوزستان برای برگزاری این مسابقات آمادگی خود را اعلام کرده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به اینکه که امروز بعد از ظهر در فرمانداری آبادان جلسه‌ای با محوریت این موضوع برگزار می‌شود، بیان کرد: امیدواریم این مسابقات به بهترین شکل ممکن در استان خوزستان برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احمد تروخدا یکی پیگیر بشه یک سالن کشتیه بزرگ در اندیمشک بزنن ...