سرمربی مهرام: مسئولان ماهشهری از تیم صنایع پتروشیمی حمایت کنند

خورنا سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: مسئولان ماهشهری باید از تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدمصطفی هاشمی امشب پس از برد تیمش در برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر اظهار کرد: کاری که همیشه باید انجام دهیم فقط تمرین و تلاش است که ممکن است این تلاش‌ها روزی به شکست و روزی نیز به برد ختم شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم سخت تمرین و تلاش کنیم و فکر می‌کنم مهم این است که بازیکنان تلاش کنند که در بازی امروز تلاش خود را به کار ببرند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران خاطر نشان کرد: تیم صنایع ماهشهر نیز بهتر از توانش بازی کرد و تیمی بود که با اینکه بضاعت چندانی نداشت اما هدفدار بازی می‌کرد.

هاشمی تأکید کرد: مسئولان ماهشهر باید قدر این تیم را بدانند و از آن حمایت کنند و بدون شک اگر به این تیم رسیدگی شود روزهای بهتری خواهد داشت.

تیم‌های صنایع پتروشیمی ماهشهر و مهرام تهران در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور «لیگ ملی» در سالن بعثت ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مهرام تهران موفق شد تیم صنایع ماهشهر را با نتیجه ۷۱ بر ۴۱ شکست دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری ای آقا.... سیدجان صدات از جای گرم بلند میشه بیا ببین این صنایع بفکر همه چیز هستن الا بفکر ورزش ماهشهر و خوزستان....اگه اینا میخاستن کاری کنند که روزگار ورزش ما بهتر از این بود!!!!! با داشتن مسئولین بی لیاقت ماهشهر و خوزستان نباید بیش از این انتظار داشت!!!