شکست سنگین صنایع پتروشیمی ماهشهر از مهرام تهران

خورنا در هفته دوم لیگ ملی بسکتبال کشور تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در مقابل مهرام تهران متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیم‌های صنایع پتروشیمی ماهشهر و مهرام تهران امشب از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور «لیگ ملی» در سالن بعثت این شهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار هرچند در کوارتر نخست نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۳ به سود مهرام تهران رقم خورد اما در ادامه بحران مالی ماهشهری‌ها و عدم توفیق این تیم در یارگیری مناسب بیشتر از پیش نمایان شد.

نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها کوارتر دوم را با نتیجه ۲۱ بر ۹ به سود خود به پایان برد تا نیمه نخست ۳۶ بر ۲۲ به سود تهرانی‌ها خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم و کواتر سوم این دیدار باز هم ماهشهری‌ها حریف دست و پا بسته‌ای برای شاگردان مصطفی هاشمی بودند و این کوارتر را ۲۰ بر ۷ به سود خود رقم زدند تا امتیازات این مسابقه به ۵۶ بر ۲۹ به سود مهرام تهران برسد.

در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار نیز که تهرانی‌ها پیروزی خود را قطعی می‌دیدند خود را به زحمت نینداخته و نتیجه این کوارتر را ۱۵ بر ۱۲ به پایان بردند تا در نهایت صنایع پتروشیمی ماهشهر را با شکست سنگین ۷۱ بر ۴۱ مواجه کنند.

ماهشهری‌ها در هفته نخست این رقابت‌ها نیز مقابل دانشگاه آزاد اسلامی با شکست سنگین ۸۹ بر ۵۲ نتیجه را واگذار کرده بودند.

هفته سوم این رقابت‌ها نیز دوشنبه هفته آینده ۲۶ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد و پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر در سالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برگزار کننده شهرآورد استان خوزستان و ماهشهر خواهند بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *