فرماندار هندیجان خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع محرومیت روستاهای هندیجان شد

وهاب شیرعلی – خورنا احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و رفع محرومیت از چهره روستاها و توجه به مشکلات مردم منطقه یکی از مسئولیت‌های بسیار مهم دستگاه‌های اجرای سطح شهرستان است.

وی اضافه کرد: باید شعارها تبدیل به عمل شود و برای رضای خدا گام‌های بزرگی برداشت، همچنان که یکی از اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی از بدو شکل‌گیری تاکنون کم کردن مشکلات و محرومیت‌های نقاط محروم بوده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد : هندیجان یکی از نقاط محروم در استان خوزستان بوده که متاسفانه هیچ گونه منع درآمدی و یا شرکت و یا کارخانه دولتی در سطح منطقه وجود ندارد که بتوانیم با پشتیبانی و همکاری آنها قسمتی از مشکلات مردم را حل کنیم.

جعفری‌نسب ضمن تشکر از ناحیه مقاومت بسیج هندیحان و بسیجیان شهرستان که با شناسایی بعضی از پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام با کمک ۵۰ درصدی از اداره‌ها و مردم سطح روستاهای شهرستان و ۵۰ درصد از کمک‌های خود سپاه، گام بزرگی برداشته شده خواستار کمک‌های دیگر اداره‌ها و سازمان‌ها در این زمینه با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شد.