ثبت تخلفات رانندگی توسط دوربین های مدار بسته در دزفول آغاز شد

خورنا  روز چهارشنبه ایرنا سرهنگ ‘احمد چنداز’ در تشریح این اقدام افزود:با توجه به لزوم رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی و نقش آن در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و برخورد جدی با متخلفان ثبت تخلفات رانندگی توسط دوربین های نظارت تصویری نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهرستان آغاز شد.

وی افزود:با استفاده از این دوربین ها کلیه تخلفات راهنمایی و رانندگی ثبت و از طریق ماموران نسبت به صدور قبض جریمه و اعمال قانون اقدام می شود .

فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد:دوربین های چندمنظوره در خیابانها و میدان شهر دزفول در راستای ارتقای ضریب امنیت و رفع مشکلات ترافیکی نصب شده و برای راه اندازی آنها از فیبرنوری استفاده شده و از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار می باشند.

سرهنگ چندار ، دزفول را دومین شهر خوزستان بعد از کلان شهر اهواز معرفی کرد که دوربین مدار بسته در معابر شهری آن نصب شده است.

وی گفت:با نصب و راه اندازی دوربین های چند منظوره ، تمام شهر دزفول زیر پوشش قرار گرفته که این امر نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد.

سرهنگ چنداز از شهروندان خواست با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی هنگام استفاده از وسایل نقلیه یاریگر پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.