برگزاری نشست‌های دوره‌ای هم‌اندیشی در شرکت‌های زیرمجموعه نفت

خورنا ظهر امروز نخستین نشست هم‌اندیشی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت‌های تابع، با حضور در جمع مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

حسین زنگنه عضو اصلی هیئت مدیره مناطق نفتخیز جنوب و مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اشاره به ضرورت بهبود بیش از پیش تعامل میان ستاد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ۹ شرکت زیرمجموعه اظهار کرد: به‌منظور افزایش سطح تعاملات مثبت، نشست‌های دوره‌ای هم‌اندیشی برنامه‌ریزی شده که به صورت منظم در تمام شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به ارائه گزارش عملکرد، تحلیل وضعیت موجود و تبیین شرایط مطلوب برای عبور از چالش‌ها و تنگناهای مرتبط با تولید پرداخت.

تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌های تولید در شش ماهه اول سال جاری، تعمیرات اساسی تجهیزات و تاسیسات، بومی‌سازی قطعات و حمایت از تولید ملی، استفاده از فن‌آوری‌های نوین در حوزه تولید نفت و گاز از جمله مواردی بود که محسن دهان‌زاده در زمینه تولید گزارش کرد.

ضرورت تسریع در نوسازی تأسیسات نفت و گاز، پیگیری لازم برای عملیاتی کردن لایحه قانونی حمایت از حریم خطوط لوله و تأسیسات، تفویض اختیار بیشتر به شرکت‌های عملیاتی، مشارکت با تولیدکنندگان داخلی با هدف ارتقای تکنولوژی‌های موجود، بازنگری در ساختار سازمانی و مزایای شغلی و توجه لازم به رفع اساسی مشکل مسکن کارکنان به منظور ایجاد انگیزه و حفظ نیروی انسانی به‌ویژه در بخش‌های عملیاتی جنوب، از دیگر مواردی بود که مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به عنوان بخشی از چالش‌های شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز برشمرده و بر حل آنها تاکید کرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با ظرفیت تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت و حدود ۷۰۰ میلیون فوت مکعب گاز و ۷۰ هزار بشکه مایعات گازی بزرگترین شرکت بهره‌بردار تابع مناطق نفت‌خیز جنوب است.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *