فرماندار آبادان: فعالیت تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان باید مهیا شود

خورنا فرماندار آبادان گفت: زمینه فعالیت تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان باید مهیا شود.

عزیزالله شهبازی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، دانشگاه منشا همه تحولات در جامعه و کارخانه آدم سازی است.

وی بیان کرد: مسائلی که در کمیسیون دانشجویی مطرح می شود باید به صورتی باشد که تاثیرات آن در همه بخش های دانشگاه به ویژه دانشجویان ملموس باشد.

شهبازی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید مشارکت مردم در یاری رساندن دولت است. رئیس جمهور تاکید دارد مردم در صحنه حاضر شوند و برخی امورات کشور را خود آن ها انجام دهند.

وی تاکید کرد: زمینه های فعالیت تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان باید ایجاد شود.

فرماندار آبادان با شاره به لزوم انتشار نشریات دانشجویی  ابراز داشت: تهیه و چاپ نشریات و بولتن های دانشجویی باید در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان باشد زیرا تحقق این امر می تواند باعث نشاط و امید در دانشگاه شود.

شهبازی با اشاره به خوابگاه های دانشجویی در سطح آبادان عنوان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت برای دانشجویان، همه دانشگاه ها باید این ساختمان ها را به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آبادان اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان تاکنون تشکل دانشجویی نداشته است و از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم انتظار می رفت که این امر هرچه سریعتر محقق شود ولی متاسفانه تاکنون نجام نشده است.

منبع / مهر