حمید جاسمیان: متاسفم برای وضعیت فوتبال در آبادان

خورنا برنامه نود که شب گذشته از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت، حمید جاسمیان را به عنوان میهمان به این برنامه دعوت کرده بود.

جاسمیان که از فوتبال آبادان به کشور معرفی شد و هنوز هم نام این شهر را با خود به یدک می‌کشد، شب گذشته در خصوص وضعیت اخلاقی بازیکنان فوتبال کشور نکاتی را عنوان کرد که قابل تامل بود.

وی پول‌های کلان را در فوتبال عامل رایج بودن بداخلاقی‌های فوتبالیست‌ها دانست و آنان را فاقد اخلاق حرفه‌ای و معرفت ورزشی دانست.

پیشکسوت فوتبال آبادان در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور مبنی بر وضعیت گذشته و حال حاضر بازیکنان فوتبال آبادان گفت: متاسفم برای وضعیت فوتبال در آبادان که شمایل سابق خود را در فوتبال کشور ندارد.

وی ادامه داد: در سال‌های دور حدود ۵۰ بازیکن آبادانی در تیم‌های تهرانی شاغل بودند و تغذیه‌کننده تیم‌های پایتخت محسوب می‌شدند.

جاسمیان باشگاه صنعت نفت را نمونه بارز کم رنگ شدن درخشش بازیکنان آبادانی در سطح کشور دانست و عنوان کرد: این باشگاه با رویه‌ای که در پیش گرفته است وجه فوتبال این شهر را در کشور خدشه‌دار کرده است.

بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال شاهین تاکید کرد: تعویض هر ساله و هر نیم ساله مدیران و مربیان در تیم صنعت نفت باعث شده زیرساخت‌ها در این باشگاه از بین برود.

وی خاطرنشان کرد: به همین خاطر است که مشاهده می‌کنیم در حال حاضر تنها دو یا سه بازیکن بومی در این تیم حضور دارند و این حاصل تفکرات غلط در این باشگاه است.

برنامه نود قصد دارد در برنامه هفته آینده خود گزارشی از فوتبال آبادان را پخش کند.

منبع / فارس