نفت آبادان در نیمه اول خوب نبود

خورنا نفت آبادان در نیمه اول خوب نبود

دیدار تیمهای فوتبال نفت آبادان و سپاهان اصفهان
آبادان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم نفت در بازی برابر فولاد یزد در نیمه اول به هیچ وجه خوب بازی نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس مانوئل عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر فولاد یزد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و در مقابل تیمی بازی کردیم که سازمان یافته بود. تیم فولاد یزد حتی یک موقعیت گلزنی نیز به دست آورد.

وی ادامه داد: از نیمه اول بازی راضی نبودم زیرا کند بودیم و در بین دو نیمه با صحبت هایی که کردم بهتر شدیم و در کل بازی خوبی را ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: من علاقمند هستم که تیم نفت خوب بازی کند و نتیجه قابل قبولی را کسب کند. من از جمله مربی هایی نیستم که ظرف دو ماه نتیجه بگیرم.

مانوئل تاکید کرد: شش بازیکن ما خوب است و ممکن است سال آینده نسبت به امسال بهتر شوند. با توجه به اینکه تیم ما جوان است در هر بازی اشتباهاتی را داریم ولی در مجموع عملکرد قابل قبولی را داریم.

وی ابراز داشت: وقتی گل می خوریم و یا دریافت می کنیم من خود را مقصر می دانم و بازیکن تیم نفت مقصر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم مهدی زهیوی در دقیقه ۵۰ و حامد طه زاده در دقیقه ۸۲ برای نفتی ها گلزنی کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیمهای صنعت نفت آبادان و فولاد یزد عصر امروز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت ایم بازی را طلایی پوشان با دو گل به سود خود پایان دادند.

گل اول تیم صنعت نفت آبادان را رحیم مهدی زهیوی با ضربه  سر در دقیقه ۵۰ روی ارسال زیبای محمد پور محمد وارد دروازه تیم یزدی کرد. گل دوم تیم صنعت نفت را حامد طه‌زاده در دقیقه ۸۱ از درون محوطه جریمه به ثمر رساند.

منبع مهر