دادستان و رئیس دادگستری اندیمشک معرفی شدند

خورنا ظهر امروز و در مراسمی که با حضور معاونان قضایی دادگستری کل استان خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای دادگستری و دادستان های شهرهای دزفول، شوش، لالی و شاوور در تالار شهید مطهری اندیمشک برگزار شد، رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک معرفی شدند. در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های علی غیاثوند در زمان تصدی رئیس دادگستری اندیمشک، ایرج حمیدی فر به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی و منصوب شد. …

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، ظهر امروز و در مراسمی که با حضور معاونان قضایی دادگستری کل استان خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای دادگستری و دادستان های شهرهای دزفول، شوش، لالی و شاوور در تالار شهید مطهری اندیمشک برگزار شد، رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک معرفی شدند.
در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های علی غیاثوند در زمان تصدی رئیس دادگستری اندیمشک، ایرج حمیدی فر به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی و منصوب شد.
همچنین در این مراسم با تقدیر از زحمات احمد قهرمانی در طول سه سال به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک، صادق جعفری چگنی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و منصوب شد.