گردهمایی مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در اهواز برگزار می شود

خورنا گردهمایی مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری های کشور در اهواز برگزار می شود

رودخانه کارونمدیر کل امور شهری استانداری خوزستان از برگزاری گردهمایی مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور در ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در هتل پارس اهواز خبر داد.

گردهمایی مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور روز ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در هتل پارس اهواز با حضور کلیه مدیران امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور برگزار می شود.

وی در رابطه با محورهای این همایش گفت: محورهای این گردهمایی آئین نامه ارتقای درجه شهری، بررسی تفاهم نامه ای که بین وزارت کشور و سازمان محیط زیست در خصوص طرح تفکیک از مبدا پسماند نوشته شده و طرح جامع کشتارکاه های کشور است.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان با بیان اینکه استاندار خوزستان مطالب و موارد و مسائل استان را برای حضار تشریح می کند و آنها از نزدیک یا مسائل استان اشنا می شوند، عنوان کرد: شرکت کنندگان پروژه های شهری و  گستردگی رودخانه کارون بزرگ را می بینند و با کارون که شاهرگ حیاتی استان است آشنا می شوند.

وی با اشاره به اینکه از این طریق مراودات خوبی بین خوزستان و استان های همجوار ایجاد می شود، تصریح کرد: ۹ استان متقاضی این میزبانی بودند و نکته لازم این است که تا اکنون در خوزستان در این سطح همایش مدیران کل را نداشتیم که امیدواریم بتوانیم از این فرصت پیش آمده استفاده کنیم و در شناسایی استان، مزیت ها و فرصت هایی که خوزستان می تواند برای استان های دیگر داشته باشد موفق باشیم.

کاظمی نژاد بیان کرد:  به جز استانداری خوزستان، سازمان همیاری های شهرداری های استان، شهرداری اهواز،  شهرداری ماهشهر، شهرداری بندر امام، شهرداری شوشتر، شهرداری دزفول، شهرداری مسجدسلیمان و شهرداری چمران در زمینه برگزاری این همایش همکاری داشتند.

وی اظهار کرد: در این همایش فرصت ها، استعدادها و نقاط قوت و ضعف استان های دیگر را می شناسیم و در یک فرصت زمانی کوتاه یک مشورت و رایزنی کشوری می توانیم داشته باشیم و از روش هایی که آنها در مدرنیزه کردن شهرها از ما جلوتر هستند از جمله در المان ها، زیر گذرها، روگذرها و مبلمان شهری می توانیم استفاده کنیم.

منبع / مهر