سرپرسرت حوزه خبری خورنا در شهرستان اندیمشک:

تلاش خورنا وحدت شهرستان هاست و نگاه ویژه به هیچ شهرستانی ندارد/ اتحاد دیرینه دزفول و اندیمشک مختل نخواهد شد

خورنا – محمدامین جمشیدی ( سرپرست حوزه ی خبری خورنا در شهرستان اندیمشک ) – ایران اسلامی با مسیری پر مهر و پر شور از ایثار و جاودانگی و حماسه بر باور انقلاب پرشکوهش با زدودن گرد زشت طاغوت از کشور و با هشت سال حرکت در مسیر دفاع مقدس با حضور و شیر زنان و شیر مردانی از تبار مردان بی ادعا  نقشی ماندگار از اتحاد و یکپارچگی را بر پیکر ایران شکوهمند اسلامی گسترده اند .

نزدیک به یکسال است که سرپرستی خبری خورنا در شهرستان اندیمشک با دستان بنده و به لطف حضور و توجه شما بینندگان گرامی آغاز به کار نموده است که با شعار حرکتی مستقل در میسر اطلاع رسانی  تاکید بر قانون و ولایت توانسته است مورد اسقبال بی نظیر شما دوستان و بزرگوران عزیز گردد.

حال که خورنا به عنوان پیشتاز عرصه اطلاع رسانی استان توانسته در شهرستانها نیز جایگاه خود را به خوبی تثبیت کند، شاهد برخی حرکت های ناصواب در راستای تضییع خورنا در سطح شهرستان اندیمشک هستیم. حرکتی که با رسالت خبری خورنا و باور اندیشه ی ولایی و انقلابیش در تضاد کامل است  چرا که در منش فکری ما چیزی زیبنده تر از وحدت ایران اسلامی و خوزستان سربلند وجود ندارد .

چند روز پیش شاهد این امر بودیم که سایت استانداری خوزستان  و پس از آن یک سایت خبری خاص  مطلبی  در باب اختلافات مرزی دو شهر مقاوم و پر مهر اندیمشک و دزفول نگاشت . پس از آن خورنا نیز  مطلب مندرج در آن مجموعه را درج می کند و پس از آن دو تا سه مطلب مشابه با منابع معتبر و با هدف اعتلای وحدت می نگارد و همین امر سبب ایجاد فضا سازی های گسترده علیه فعالین مجموعه ی خورنا می گردد.

بنده در همین جا به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی خورنا رسما تاکید می کنیم باور و منش و روش خورنا تاکید بر امر وحدت مطابق با باور شهدا و ولایت و قانون و ارزشمداری  است و خورنا مفتخر است بیشترین فعالیت را به گواه مندرجات موجود در آرشیو  و حال خود در راستای اعتلای باور شهدا و اعتلای باور انقلاب اسلامی در پرتو فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دهد .

لذا هرگونه مطلب یا گفته که خارج از این مجموعه  و به نقل از خورنا در فضای مجازی موجود باشد کذب محض است و به هیچ عنوان مورد تاکید همکاران ما در خورنا نیست و نخواهد بود  و ما خود را از هرگونه وابستگی سیاسی و خبری به طیوف مختلف سیاسی شهرستان اندیمشک و دیگر طیوف سیاسی استان  مبرا می دانیم و اگر مطلبی در این پایگاه خبری منتشر میشود صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و هیچ گاه درهای این پایگاه خبری بر روی اخبار شهرستان های مختلف استان خوزستان از هر طیفی بسته نخواهد شد.

همانطور که در گذشته به نحو احسنت بر پوشش خبری تمام سلایق سیاسی شهرستان اندیمشک و دیگر شهرستان های خوزستان تاکید داشته ایم، در ادامه ی مسیر خویش نیز با قدرتی دوچندان در خدمت شما خواهد بود و از  شما دعوت میشود  جهت پوشش اخبار خود صرفا با ما در تماس باشید و اخبار خود را بدون هیچ گزینش خاصی با ما در میان بگذارید و هر فردی که خارج از این امر مدعی ارتباط با خورنا شد، کذب است.

همچنین مطالب مختلف در فضای مجازی با نام خورنا و بدون لینک ثابت به مطلب به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست.

در پایان متذکر میشوم مجموعه ی خورنا و شخص بنده اندیمشک و دزفول را دو برادر و دوست نزدیک و دیرنیه میدانیم و حرکت در مسیر تشدید اختلافات مرزی بین این دو شهرستان سرافراز را خیال باطل و دروغین افراد متوهم دانسته و تاکید مجدد می نمایم خورنا مسیرش مسیر قانون، انقلاب و باورش سرای اسلامی متحد و یکپارچه است و چیزی جز امر ولایت را در قلم خود نمیبند و  تمامی اخبار و حواشی اخیر را تنها بهانه ای صرف در جهت تضییع مسیر خورنا در انعکاس اخبار شهدا و ارزشهای انقلاب و وحدت و برادری خوزستان عزیز  است.

در قاموس ما تشدید اختلافات مرزی و دمیدن بر روح بی قانونی امری زشت و نکوهیده است و  انزجار خود را از هرگونه حرکت در مسیر اهانت بر یکپارچگی استان پر مهر خوزستان را علام می نماییم و بر دست تک تک مردم اندیمشک یکهزار شهید و دزفول قهرمان با دیدی سرشار از هشت سال ایستادگی بوسه میزنیم و اعلام می نماییم تا قانون و ولایت و شهدا در تاریج انقلاب جاودان هستند هیچ گونه مسیری جز مسیر قانون در قاموس ما جایی نخواهد داشت.

ما خود را خادمی کوچک از جامعه ی خبری خوزستان دانسته و هیچ گاه تخطی از این اندیشه را در مرام خود باور ندارد  و خود را از هرگونه برچسب ناصواب در این مسیر را به جد مبرا میداند و صرف قانون  و وحدت را سر فصل تمام امور می داند.

گفتنی است با وجود بیش از ۱۵۰ پایگاه خبری در استان خوزستان، خورنا در جمع ۴ پایگاه خبری برتر و پربیننده استان میباشد و این امر موجب کینه توزی برخی حسد ورزان شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یک نفراندیمشکی جناب جمشیدی شما که فرمایش بدی نکردید که ایقدر درحاشیه اش حرف بزنید ازقدیم گفته اند حقیقت تلخ است شما که حقیقت را گفتید بگذار بد خواهان مزش بچشند
    • اندیمشکی آگاه مگه ما توی شهرمون بد خواهم داریم بدبین نباشید به شما به عنوان یک شهروند مطلع اطمینان میدهم که اگر به جای بدبینی ها پشت به پشت هم بدیم و دست از متلک گفتن های سیاسی برداریم شهرمون از همه ی شهرها بهتر میشه جناب جمشیدی هم حرف بدی نزده بود ولی کل واقعیتو نگفته بود منم به نوبه ی خودم از فرهنگ و فهم بالای ایشون تشکر میکنم و با این فهم بالاست که پرخواننده ترین سایت خبری توی اندیمشک را داراست جناب جمشیدی موفق باشید
  • احمد مگه گفتن حقیقت باعث تفرقه میشه ؟ ایشالا همیشه تو کارتون موفق باشید مطمعن باشید هیچکدوم از مردم اندیمشک یا جای دیگه بدنبال تفرقه و این حرفا نیستن .. این مسعولین هستند که با این کارها میخوان به اهدافشون برسند .. مثلا اگه ما حق شهره دزفول رو خوردیم یا وارد حریم قانونیه ان ها شدیم ،پس چرا ان ها اعتراضی به این موضوع نمیکنند؟ پس اینو بدونید همش کاره بالا دستان دزفولی هست ...
  • حالا بماند چرا شورای شهر به فکر زمین های به تاراج رفته ی فضای سبز، مبلمان شهری و نظافت شهرنیست؟ آیا میدانید نداشتن طرح های جامع و تفصیلی مشکلات عدیده ای برای آینده ی اندیمشک به وجود میاورد؟ آقای جمشیدی شما به عنوان کسی که در این رابطه مسئول هستید باید مردم را ازاین حقایق آگاه کنید نه اینکه به یک سری شایعات غیر واقعی دامن بزنید که جز جوسازی های سیاسی منظور دیگری ندارند.