شبکه آب آشامیدنی شهر اندیمشک به علت شکستگی خط انتقال قطع شد

خورنا شبکه آب آشامیدنی شهر اندیمشک به علت شکستگی خط انتقال قطع شد.

فرماندار اندیمشک علت قطع آب این شهر را شکستگی خط انتقال ناشی از فرسودگی خطوط انتقال عنوان کرد و گفت:این حادثه از ساعاتی پیش در این شهرستان رخ داده و منجر به قطع آب کل این شهر شد.

‘ حمیدرضا گودرزی’ افزود: به دنبال شکستگی خط انتقال ، واحد عملیات مدیریت آب و فاضلاب این شهرستان وارد عمل شده و تلاش برای ترمیم شکستگی و تزریق آب به شبکه ادامه دارد.

وی پیش بینی کرد با تلاش صورت گرفته تا ساعاتی دیگر شبکه آب آشامیدنی شهر اندیمشک با ۳۵ هزار مشترک مجددا برقرار شود.

از ۱۷۰ هزار نفر جمعیت شهرستان اندیمشک ، ۱۳۰ هزار نفر در شهر سکونت دارند.

شبکه انتقال آب شهر اندیمشک به دلیل قدمت و عدم بهسازی در سالهای گذشته فرسوده شده است.

مرجع/ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • من مسخره ها....
  • حمید جناب اقای عقیقی لطفا در صورت امکان مطلب قبلی اینجانب رو در مورد سازمان اب منتشر نکنید با تشکر
  • علی وقتی مسئولین شهرداری و شورای شهر اجازه میدهند که شهر به صورت طولی گسترش یابد و مردم معنی طرح های تفضیلی و جامع را نمیدانند و بدون کنکاش وارد بازی های سیاسی حریم اندیمشک و دزفول می شوند چه انتظاری از این بیشتر دارید تازه مسئله ی لوله های فرسوده مربوط به سال های قبل است تا حالا چرا چیزی نگفتید که کار به اینجا نرسه و این مشکل هم یک شبه حل نمیشه .
  • علی آقا حمید جان قطعی آب چه ربطی به گناه مردم داره مگه هیچ کجای دنیا آب قطع نمیشه
  • احمد یکی از کارکنان در اداره اب بوسیله ی باز کردن عمدا اب در شبکه ی شهری هنگام کار کردن در محلی که کارگرها مشغول بودن باعث این همه اتفاقات و اختلالات شده ... این کار عمدا و هدفدار بوده . لعنت به همه ی کسانی که برای اهداف سیاسی سوده خود با این مردم بازی میکنند..
    • باقر دوستان نباید از یک چیزی غافل شد من آقای سواحلی و آقای گودرزی رو ساعت یک شب میدیدم که بالای سرکار هستند و تمام تلاششون رو میکردند تا مشکل بی آبی حل بشه جوسازی نکنیدکه هیچ نفعی به حال شهرمون نداره.