فرماندار: مسئولین اندیمشک از حق و حقوق قانونی مردم دفاع می کنند

خورنا  فرماندار اندیمشک گفت:مسئولین شهرستان اندیمشک از حق و حقوق قانونی مردم به خوبی دفاع می کنند.

حمید رضا گودرزی افزود:به دنبال درج مطالب کذب در برخی سایت ها و رسانه ها در خصوص تعیین حریم اندیمشک و دزفول ، نماینده محترم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با حضور در استانداری با استاندار گفت و گو و موضوع را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه توضیحات لازم از سوی معاون سیاسی استاندار در سایت استانداری درج شده گفت:در ماههای اخیر نیز در این رابطه جلساتی برگزار شده بود اما تاکنون این جلسات به نتیجه نهایی نرسیده اند.

وی افزود:پیگیری نماینده و مسئولین شهرستان برای تعیین تکلیف حریم دو شهرستان ادامه دارد و همه باید با صبوری در این راستا با مسئولین همکاری کنند.

فرماندار افزود:لازم به ذکر است هیچ گونه تغییری در محدوده قانونی شهرستان اندیمشک پیش نیامده است.

وی گفت: موضوعات اخیر در ارتباط با مصوبه شورای توسعه و برنامه ریزی استانداری در مورد محدوده قانونی شهرهای اندیمشک و دزفول صحت ندارد و کوی نیرو و شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک جزء لاینفک شهرستان هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یک نفراندیمشکی بادرود به همه انساهای حق طلب مردم شریف دزفول واندیمشک باید این موضوع را درک کنند که هدف عده ای از مسولین کشوری که اصالت دزفولی دارند چیست اندیشه دزفول بزرگ که یک اندیشه نژاد پرستانه میباشد وبی شک اگر شهرستان دزفول در حاشیه مرز بود همین افراد نژاد پرست ادعای کشور دزفول را میکردند نمونه ان وجود دانشکده ای در دل شهر اندیمشک به مالکیت دزفول نمونه دیگر تابلو به شهر خوش امدید که قبلا روبروی کفش بلا در ورودی شهردزفول نصب. شده بود حدود دوازده کیلومتر جابجا شده ودردل شهر اندیمشک نصب شده وجود پایگاه چهارم شکاری چسبیده به شهر اندیمشک وجود کوی سوم شعبان چسبیده به شهر اندیمشک وهزاران نمونه دیگر ازتوسعه طلبی وخوی تجاوز گری این افراد است که اگرج
  • یک نفراندیمشکی اگر جلو این افرادواین نوع تفکرات گرفته نشود دست به چه کارهایی که ازدستشان بربیاد وانجام ندهند برادران به اندازه کافی از وجود شهر اندیمشک درکنارتان به مقام ومنصب وستاره ودرجه رسیده اید دیگر از اندیمشک واندیمشکی ها چه می خوا هید سرزخمها را چرا باز می کنید شما که بدبهتان نگذشته خودتان به چیز که حتی فکرش هم نمیکردید رسیدید جای فرش خالی ازملک پدری مردم اندیمشک برایشان بگذارید زیرا که شما همه میروید وخدا میماند وملکش
    • اندیمشکی دانا نترس بگو منظورت کیه اونا انقدر دارن که به اندیمشکواندیمشکی چشم نداشته باشند