تقدیر ضرغامی از عملکرد صدا و سیمای آبادان در ماه محرم

خورنا/ داریوش دبیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: مراسم روز هفتم ماه محرم از روستای خضرنبی(ع)، مراسم شب تاسوعای حسینی از مسجد جامع خرمشهر، مراسم روز تاسوعای حسینی از اروندکنار، اجتماع بزرگ عاشورا از مسجد جامع خرمشهر، عزاداری مردم در حسینیه سادات مینو شهر، اجتماع بزرگ عاشوراییان مردم آبادان از بقعه متبرکه سید عباس، پخش نماز ظهر عاشورا از کنار مسجد جامع خرمشهر، مراسم شام غریبان از کنار مسجد جامع خرمشهر و… بخشی از برنامه‌هایی است که به صورت زنده از شبکه آبادان و شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن و معارف سیما، خبر، شما، خوزستان، العالم و… روی آنتن رفت.

وی عنوان کرد: ضرغامی رئیس رسانه ملی نیز با ارسال پیامی در حین پخش مراسم شام غریبان مردم خرمشهر با مداحی حاج حسین فخری از شبکه‌های سراسری، مراتب قدردانی خود را از حضور مردم در حماسه حسینی و پوشش آن از صدا و سیمای مرکز آبادان ابراز کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان تصریح کرد: همچنین گروه‌های متعدد پرتابل با حضور در مراسم مختلف آبادان، خرمشهر، اروند کنار، چوئبده، مینوشهر و روستاهای اطراف به پوشش این مراسم عظیم پرداختند.

دبیقی در پایان اضافه کرد: صدا وسیمای مرکز آبادان بخشی از اجتماعات بزرگ حسینی(ع) و عزاداری‌های مردم آبادان و خرمشهر را به صورت زنده و مستقیم از سیمای این مرکز و شبکه‌های سراسری به روی آنتن برد.

آبادان و خرمشهر به سبب تعدد مساجد و حسینیه‌ها و ارادتمندان به اهل بیت(ع) به نجف ثانی معروف و مشهور هستند.

منبع/ فارس