واکنش وکیل مهدی هاشمی به مصاحبه رسایی

وکیل مهدی هاشمی: اسامی این ۱۱۰ نماینده منتشر شود تا ببینیم چند نفرشان از آقای رحیمی پول گرفته‌اند!

خورنا/

گروه سیاسی: وکیل‌مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب تهران گفت: با توجه به اینکه ما قبلا از آقای رسایی شکایت کرده بودیم فکر کردیم که او توسط دادستان ویژه روحانیت تهران احضار شده اما ظاهرا آمده‌ بود نامه ۱۱۰ نماینده را به دادگاه بدهد!

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی، درباره جزئیات جلسه امروز دادگاه مهدی هاشمی، اظهار کرد: جلسه امروز طبق روال برگزار و دفاعیات توسط ما به دادگاه ارائه شد. وی ادامه داد: در پایان رسیدگی امروز ختم جلسه اعلام شد و زمان برگزاری جلسه بعد را به ما اعلام خواهند کرد.

وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب، گفت: ما قبلا از آقای رسایی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت در دادسرای ویژه روحانیت شکایت کرده بودیم اما دادسرا او را احضار نکرده بود. من به آقای موحد که دادستان ویژه روحانیت تهران و رییس دادگاه انقلاب تهران نیز است اعتراض کرده بودم که چرا آقای رسایی را احضار نمی‌کنند و ایشان هم قول داده بودند که او را احضار کنند. امروز هم که ایشان به دادگاه آمده بود من احتمال دادم که به همین دلیل به دادگاه آمده ولی او در بیرون دادگاه گفته بود آمده‌ نامه ۱۱۰ نماینده را به دادگاه بدهد!

علیزاده طباطبایی با اشاره به درخواست برخی از نمایندگان برای برگزاری علنی دادگاه موکلش گفت:‌ ما از روز اول تقاضا کرده بودیم که دادگاه به صورت علنی برگزار شود، ولی تشخیص علنی بودن یا غیرعلنی بودن با رییس دادگاه است و طبق قانون این تصمیم غیرقابل اعتراض است.

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: خوب است که اسامی این ۱۱۰ نماینده مجلس منتشر شود تا ببینیم چند نفر از این افراد در لیست نمایندگانی هستند که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند. وی تصریح کرد: آقای رسایی گفته‌اند من با وکلا مصاحبه نمی‌کنم؛ زیرا وکلا پول می‌گیرند در حالیکه من از سال ۸۸ تاکنون که حدود ۳۰۰ پرونده سیاسی داشتم در هیچ یک از آنها از موکلین پول نگرفته‌ام. طباطبایی در پایان از حمید رسایی خواست که درباره لیستی که وکیل محمدرضا رحیمی به دادگاه ارائه داده، توضیح دهد.