ویژه برنامه «گل‌های غرق خون» در اروندکنار برگزار شد

خورنا/ مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اروندکنار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این شهر اظهار کرد: ویژه برنامه «گل‌های غرق خون» با حضور کودکان و نوجوانان اروندکناری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

نرگس شابونی قنبری افزود: در این ویژه برنامه ابتدا مربیان مرکز قصه‌ «هدیه‌ای از بهشت» را برای بچه‌ها اجرا کردند و در ادامه با اجرای برنامه معرفی وقایع، رویدادهای این قیام بزرگ را برای بچه‌ها بازگو کردند.

این مسئول فرهنگی، اجرای فعالیت شعرخوانی با عنوان «خورشید شهادت» از کتاب «تو بوی سیب می‌دهی» را یکی از فعالیت‌های اجرا شده در ویژه برنامه «گل‌های غرق خون» اعلام کرد و توضیح داد: معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان با مضامین عاشورا و امام حسین(ع) نیز برنامه این مراسم بود.

وی یادآور شد: در ویژه برنامه «گل‌های غرق خون» کودکان و نوجوانان اروندکناری با همراهی مربیان کانون با شرکت در کارگاه پیشانی بندسازی اسامی شهدای کربلا قیام حسینی را به روی پیشانی بندهایی که خود ساختند، چاپ کردند.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان همزمان با ماه محرم در بیش از ۵۰ مرکز فرهنگی هنری در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ماه محرم برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

منبع/ فارس