مسابقه عکس و مقاله عاشورایی در دانشگاه پیام نور ایذه برگزار شد

خورنا/ هژیر کیانی در حاشیه مراسم پیاده‌روی کاروان عزاداری دانشجویان دانشگاه پیام نور که از درب این دانشگاه تا جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

این همایش با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی در بین دانشجویان و پاسداشت دلاوری‌ها و از جان گذشتگی شهدا، با حضور پرشور اساتید، مسئولان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

وی به برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته مربوط به ماه محرم در این دانشگاه اشاره کرد و اضافه کرد: ویژه برنامه اهدای خون به مناسبت این ماه، توسط اساتید، کارمندان و دانشجویان در دو روز گذشته صورت گرفته است و این کارها ادامه خواهد داشت.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور ایذه ادامه داد: برای تداعی کردن رشادت‌های حماسه کربلا و نشان دادن دلاوری‌های کاروان امام حسین(ع) و ستمگری‌های یزیدیان، نمایش تعزیه‌ای با نام با غروب نیمروز خورشید در محوطه دانشگاه، باعث استقبال پرشور دانشجویان شد.

کیانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در این ماه خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی با موضوع عاشورا، عکس مذهبی، مقاله‌های عاشورایی و مذهبی و… توسط این دانشگاه از این هفته تا ۳۰ آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

کیانی در پایان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش‌ها، انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و آشنایی بیشتر دانشجویان با این موضوعات و کشف استعدادها است افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد و است.

منبع/ فارس