وقتی آسفالت نباشد مردم با هزینه های خود ریگ در خیابان پخش می کنند/ مدیران شهرستان کارون جوابگو باشند

خورنا/ اهالی یک خیابان درکوت عبدالله که از وضعیت نا مناسب و نبود آسفالت به ستوده آمده اند با  هزینه شخصی خود اقدام به پخش ریگ در این خیابان کرده اند.

به گزارش صدای کارون ، خیابان ۱۱کوی شریعتی در کوت عبدالله از نبود آسفالت رنج می برد و این وضع اهالی را دچار مشکل کرده است.

اهالی این خیابان با  هزینه شخصی خود ریگ  های که از پسمانده ذوب آهن صنایع فولاد بوجود می آید ، در این خیابان پهن کرده اند.

یک از ساکنین محلی به صدای کارون گفت:این خیابان با آنکه حوالی ۵۰منزل در آن وجود دارد واما چندین سال است که آسفالت ندارد و بصورت خاکی مانده است که در هنگام بارندگی مشکل ساز می شود.

ابواسماعیل با اشاره به شکایت های مردم به شهرداری و بی نتیجه ماندن آن ادامه می دهد:چندین بار بصورت دسته جمعی به شهرداری مراجعه کردیم،نامه نوشتیم و حتی تعدادی از نمایندگان شورای شهر هم از وضعیت منطقه دیدن کردند و قول رسیدگی دادند ،اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این شهروند در خصوص مشکلات نبود آسفالت در این خیابان در زمستان می گوید: در روزهای بارانی خیابان به صورت کامل گلی می شود و امکان عبور از آن دشوار می شود و خصوصا دانش آموزان سختی فروانی در گذر از آن تحمل می کنند .

 

وی افزود: پس از نا امیدی ساکنین از اقدام شهردای ،خود اهالی وبا هزینه های شخصی  در جهت کم شدن جزی مشکلات خیابان،اقدام به خرید ریگ سیاه و پخش آن در خیابان کردند.

وی  با ابراز اینکه هیچ گونه کمک مالی از سوی شهرداری یا دیگر ارگانی به اهالی در این اقدام صورت نگرفته گفت:متاسفانه تمام هزینه ها از خود اهالی بوده که بصراحت برای بعضی خانواده ها تامین آن نیز سخت بوده است.

 

در پایان اهالی از شهردای و تمام دستگاه های مرتبط خواستار رسیدگی به خیابان های کوت عبدالله و آسفالت آن شدند.

 

منبع: صدای کارون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *