بسته های اینترنت موبایل ایرانسل با بازه زمانی و ترافیک های تازه ارائه شد

خورنا/ بسته اینترنت موبایل با حجم و مدت زمان زیاد توسط ایرانسل ارائه شد تا کاربران ۳G این اپراتور بتوانند از خدمات دیتا پر سرعت این نسل تلفن همراه استفاده بیشتری داشته باشند.ایرانسل با ارائه بسته های اینترنت ۳، ۶ و ۱۲ ماهه با حجم مصرفی زیاد، سعی دارد رضایت مشترکان نسل سوم تلفن همراه خود را جلب کند. البته شنیده های دیجیاتو، از یک برنامه جدید در این اپراتور حکایت دارد.

 

بسته های جدید اینترنت

بسته های اینترنت جدید این شرکت، حجم های ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ گیگابایتی را به ترتیب برای استفاده در ۳، ۶ و ۱۲ ماه فراهم می کند. البته ایرانسل پیش از این نیز یک بسته ۳ ماهه کم مصرف با حجم ۶۰۰مگابایت با شرط ۲۰۰ مگابایت داشت که در این بسته های جدید محدودیت استفاده در هر ماه را برداشته است.

irancell3

هر چند که این بسته ها برای سیم کارت های اعتباری این اپراتور است، اما به زودی بسته های مشابه برای سیم کارت های دائمی این شرکت نیز ارائه می شود.

به نظر می رسد استفاده از طرح های پر حجم و زمان دار می تواند برای مشترکین ۳G و ۴G کاربردی تر باشد. با ارائه بسته های فوق شاید کاربران به فکر جایگزینی اینترنت نسل سوم تلفن همراه به جای وایمکس و ADSL بیافتند.

برنامه جدید ایرانسل

بر اساس شنیده های دیجیاتو ایرانسل به زودی می خواهد از اولین اپراتور خصوصی تلفن همراه در ایران، پرده بردارد. ایرانسل به زودی امکان به اشتراک گذاری بسته های اینترنت را بین چند کاربر یا سیم کارت های مختلف یک کاربر روی دستگاه های مختلف ایجاد می کند. با این کار دیگر لازم نیست اعضای یک خانواده، گروه یا شرکت از چند بسته برای اینترنت خود استفاده کنند. یعنی می توانند یک طرح تشویق اینترنت را برای همه اعضای خود به اشتراک بگذارند.

به عبارت دیگر با  یک بسته اینترنت ایرانسل می شود از خدمات دیتای این شرکت در چند سیم کارت با شماره های متفاوت به صورت همزمان استفاده کرد.

منبع/ اندروید ها