وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد: هنوز دلایل استیضاح را به من نیز نگفته‌اند

خورنا/ یکی از نماینده‌ها آمده و اظهار کرده که وزیر فرهنگ و ارشاد استیضاح می‌شود، اما نمی‌دانم این استیضاح راجع به چه خواهد بود و چرا می‌خواهند من را استیضاح کنند و هنوز دلایل آن را به من نیز نگفته‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اظهار بی اطلاعی از استیضاح خود گفت: یکی از نماینده‌ها آمده و اظهار کرده که وزیر فرهنگ و ارشاد استیضاح می‌شود، اما نمی‌دانم این استیضاح راجع به چه خواهد بود و چرا می‌خواهند من را استیضاح کنند و هنوز دلایل آن را به من نیز نگفته‌اند.

به گزارش پویش و به نقل از ایلنا از یاسوج، علی جنتی در حاشیه کنگره ملی امامزاده بی بی حکیمه گچساران افزود: منتظر این هستم که موضوع استیضاح احتمالی‌ام از سوی نمایندگان مجلس مشخص شود و من هنوز هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که وزارت ارشاد اقدام به فیلتر کردن سایت‌های منتقد خود می‌کند اظهار کرد: هیچ فیلتری صورت نگرفته و از چند هزار سایت موجود تنها هشت سایت مشکلاتی داشته‌اند.

جنتی بیان کرد: سایت‌های مستهجن و خلاف مصالح ملی و الحادی در کمیته‌ای مورد بررسی قرار گرفته که آن کمیته زیر نظر دادستان است.

به گفته او، اخیرا نیز در مورد سایت‌های خبری بدون مجوز برنامه‌هایی طراحی شده که آنها می‌بایست در طول شش ماه مجوز فعالیت خود را دریافت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نیمه تمام بودن سه هزار پروژه در حوزه کاری خود خبر داد و خاطر نشان کرد:  اکنون این این پروژه‌ها  به حال خود رها شده‌اند.

جنتی افزود: مثلا پروژه‌ای که ۱۰ میلیارد تومان  نیاز دارد با صد میلیون تومان عملیات آن را در گذشته آغاز کرده بودند و اکنون این پروژه‌ها به طور کامل رها شده‌اند.

منبع/ پویش