شهردار اندیمشک: ورزش همگانی می‌تواند مهمترین عامل در غلبه بر چالش‌های اجتماعی باشد

خورنا/ سرمایه‌گذاری برای توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهر یک ضرورت مهم در تامین سلامتی آحاد جامعه محسوب می‌شود و به همین دلیل توسعه این امر یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیمشک است.

وی افزود: شهرداری در قالب فعالیت‌های آموزشی و مسابقات مختلف بین محلات به این مسئله توجه خاص دارد و در این راستا برنامه‌هایی نیز تدوین شده است.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ابتدا پس از بررسی وضعیت تمام بوستان‌های شهری و همچنین استعداد سنجی، مکانی برای راه‌اندازی و رونق دادن به برخی رشته‌های ورزشی در این فضاها صورت خواهد گرفت،

پاپی با بیان اینکه در این راستا جلسات و رایزنی‌هایی با اداره ورزش و جوانان نیز به عمل آمده است، تصریح کرد: یکی از عوامل سلامت و تربیت اجتماعی و کارآمدی نظام در عرصه‌های گوناگون به توسعه ورزش همگانی بستگی دارد و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ورزش همگانی علاوه بر تحکیم خانواده، نشاط و شادابی در جامعه را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از منظر مدیریت شهری گسترش ورزش همگانی و ورزش محلات می‌تواند مهمترین عامل در غلبه بر چالش‌های اجتماعی امروزی و همچنین بستری مناسب برای رساندن شهروندان به سوی زندگی سالم باشد.

شهردار اندیمشک در پایان افزود: با توجه به جایگاه ویژه اندیمشک در برخی رشته‌های ورزشی از جمله کشتی در بین دیگر شهرهای استان و کشور توسعه ورزش محلات و ورزش همگانی بی‌تردید نقش تعیین‌کننده‌ای در علاقمند کردن شهروندان به ورزش خواهد داشت.

منبع/ فارس