بیش از ۱۰ پایگاه خبری سراسری و استانی گزارشات تحلیلی و میدانی «خورنا» از صنایع پتروشیمی بندرماهشهر را منتشر میکنند

خورنا علی چاروسائی مدیر مسئول خورنا گفت: بیش از ۱۰ پایگاه خبری سراسری و استانی گزارشات تحلیلی و میدانی «خورنا» از صنایع پتروشیمی ماهشهر را منتشر میکنند.

مدیر مسئول خورنا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: موضوع صنایع عظیم پتروشیمی در بندرماهشهر که شامل بیش از ۲۰ مجتمع است، اهمیت ویژه در اقتصاد کشور دارد و موضوع جذابی برای رسانه ها به شمار میرود.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم نظارت جدی و خاص مدیران بالا دستی کشور به صنایع پتروشیمی بندرماهشهر و عملکرد آنها موجب فراهم آمدن شرایطی شده که در سایه آن تخلفات مالی، سازمانی، کم کاری، سوء مدیریت، خسارت به محیط زیست، گرانی و … دامن گیر شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان شده است.

چاروسائی خاطرنشان کرد: در راستای درخواست و پیشنهاد استاندار خوزستان که در روز خبرنگار سال جاری و در جمع خبرنگاران خوزستانی گفته بود “بیایید عملکرد پتروشیمی های ماهشهر و منطقه آزاد اروند را تحلیل کنیم، اینکه پتروشیمی بندر امام در منطقه برای وضعیت بیکاری و اشتغال چه اقداماتی را انجام داده است” پایگاه خبری خورنا پس از بررسی موارد مختلف و تشکیل یک تیم کامل جهت بررسی و تحلیل میدانی عملکرد صنایع پتروشیمی در موارد مختلف به زودی و با حمایت مدیران عالی استان وارد فاز اجرایی بررسی ها خواهد شد.

این فعال رسانه ای در ادمه با اشاره به پوشش گسترده نتایج بررسی ها از این صنایع در رسانه های مختلف استانی و سراسری، بیان داشت: در سفیر اخیر به تهران با چند تن از مدیران رسانه های همسو جلسه ای برگزار شد که طی آن در خصوص پوشش خبری انتقادات و تحلیل ها از صنایع و سازمانهای بزرگ خوزستان استقبال به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جو جدیدی که در دولت و قوه قضائیه بوجود آمده و تلاش دولت برای افشای تخلفات و سوء مدیریت ها در سالهای اخیر بوده است، این بررسی ها میتواند کمک خوبی به تصمیم گیری های مدیران عالی دولت در خصوص صنایع و سازمان های عظیم در خوزستان باشد.

این فعال رسانه ای در پایان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بند اول فرمان ۸ ماده ای خود که در سال ۱۳۸۰ صادر کردند، در خصوص این موارد فرموده بودند: “با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی یقینا زمزمه ها و به تدریج فریادها و نعره های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفت ها عمدتا از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر می شوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده دلانی که از القایات آنان تاثیر پذیرفته اند با آنان هم صدا شوند . این مخالفت ها نباید در عزم راسخ شما تردید بیفکند!” لذا ما نیز منتظر هرگونه فشار و تهدید و تطمیع جهت پایان دادن به این بررسی ها هستیم اما در عزم راسخ ما تردیدی بوجود نخواهد آمد و این روند را تا بررسی عملکرد تمام صنایع و سازمانهای استان ادامه خواهیم داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *