برای قهرمانی همدل و هم قسم شده‌ایم

خیز کشتی اندیمشک برای درخشش مجدد در لیگ باشگاهای کشور

خورنا : برای اولین بار نماینده یک شهر کوچک مدعی قهرمانی در لیگ کشتی است.
اندیمشک قطب کشتی فرنگی ایران است وحاصل کار فرنگی‌کاران اندیمشکی در۶ ماهه نخست امسال ۲۴ مدال جهانی و‌ آسیایی بود.

مهرزاداسفندیاری‌فر سرمربی تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک گفت :‌ برای قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی همدل و هم قسم شده‌ایم

سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک گفت: تمام اعضای تیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها همدل و هم قسم شده‌اند تا برای مردم شهرمان افتخارآفرین شویم.
مهرزاد اسفندیاری‌فر ، در خصوص حضور تیم جراحی پاستور اندیمشک در مرحله نهایی لیگ فصلی جایزه بزرگ کشتی فرنگی، گفت:‌ خوشبختانه در دو مرحله قبل با کسب امتیازات لازم موفق به کسب مجوز حضور در جام باشگاه‌های جهان شدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید قهرمان خواهیم شد. تمام اعضای تیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها همدل و هم قسم شده‌اند تا برای مردم شهرمان افتخارآفرین شویم. در مرحله نهایی هم با تمام توان شرکت می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک گفت: برای اولین بار یک شهر کوچک با صد هزار نفر جمعیت نماینده‌ای در لیگ کشتی دارد که مدعی قهرمانی است. اندیمشک قطب کشتی فرنگی ایران است و در بازی‌های آسیایی هم فرنگی‌کاران این شهر موفق به کسب سه مدال شدند. حاصل کار فرنگی‌کاران اندیمشکی در شش ماهه نخست امسال ۲۴ مدال جهانی و‌ آسیایی بود و خلأ داشتن تیمی قدرتمند در لیگ از این شهر احساس می‌شد که خوشبختانه با همت مسئولان شهر و دکتر گودرزی فرماندار این موضوع جامه عمل پوشید و وارد لیگ شدیم.
اسفندیاری‌فر در خصوص برنامه‌های این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های جهان گفت: با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده‌ایم چندین کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. ما هم قصد داریم با تقویت تیم با آمادگی کامل در این مسابقات به میدان برویم. حضور در یک تورنمنت خارجی پیش از این مسابقات و استفاده از سه کشتی‌گیر المپیکی از برنامه‌های ما برای موفقیت در این رقابت‌ها است.
تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک در پایان مرحله دوم رقابت‌های لیگ فصلی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و از شانس‌های اصلی قهرمانی در این مسابقات است.
مرحله نهایی رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی لیگ فصلی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور روزهای ۸ و ۹ آبان ماه در سالن ابن سینا شهر همدان برگزار می‌شود.