شناسنامه‌دار کردن ۲۳۰ هیئت مذهبی در اندیمشک

خورنا : رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک  از شناسنامه‌ دار کردن ۲۳۰ هیئت مذهبی در اندیمشک خبر داد .
حجت‌الاسلام سعید علیپور اظهار کرد: طرح شناسنامه‌دار کردن هیئت‌های مذهبی به منظور نظارت هر چه بیشتر بر این هیئت‌ها آغاز و تاکنون ۲۳۰ هیئت مذهبی واجد شرایط این شهرستان شناسنامه‌دار شده‌اند.

وی افزود: شناسنامه‌دار شدن هیئت‌های مذهبی سبب می‌شود تا نظارت کامل و جامع‌تری نسبت به عملکرد آنها در سطح شهستان داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اضافه کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال کم‌رنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه است که باید هوشیار باشیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

علیپور خاطرنشان کرد: به منظور استفاده بهتر از فضای معنوی ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی اعزام ۴۵ مبلغ را به هیئت‌ها و مساجد شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

وی  در گفت و گو با فارس عنوان کرد: سعی شده هیچ هیئت، مسجد و حسینیه‌ای بدون مبلغ دینی نباشد و مردم بتوانند در کنار شور عزاداری از شعور و افزایش سطح آگاهی در رابطه با حقایق وقایع عاشورا نیز برخوردار شوند.

 این مسئول تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی باید جان داشته باشند چرا که طبق منویات مقام معظم رهبری هیئت‌های مذهبی ما باید عاطفی، شعاری و شعوری باشند.

وی در پایان افزود: برگزاری همایش ویژه مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی از دیگر اقدامات انجام گرفته به منظور استقبال از ماه محرم بوده که توسط این اداره صورت گرفته است.