توسعه دامنه فعالیت مرکز آموزش تاسیسات دریایی در خرمشهر

خورنا/ مرتضی شمسایی امشب در مراسم اختتامیه نخستین دوره آموزش زبان و کامپیوتر مرکز آموزشی شرکت مهندسی ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر اظهار کرد: خوشحالیم در این روزهای حزن و اندوه در جمع شما هستیم که با نهایت اخلاص در این مراسم حضور پیدا کرده‌اید.

وی با اشاره به پیشینه حضور شرکت تاسیسات دریایی در خرمشهر بیان کرد: شرکت تاسیسات دریایی حضورش در خرمشهر به سال‌ها پیش و بر اساس سیاست دولت باز می‌گردد که اثرات خیر آن برای شهر باقی مانده و خواهد ماند.

مشاور مدیرعامل تاسیسات دریایی ایران به موضوع تاسیس مرکز آموزشی شرکت تاسیسات دریایی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: این سیره و روشی است که در سایر مناطق مختلف زیر مجموعه پارس جنوبی اجرا شده بود و جزو نخستین‌ها است.

شمسایی ادامه داد: این نیاز در خرمشهر تشخیص داده شد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت که نشان از پذیرش این مجموعه توسط مردم خرمشهر است که تحقق این امر مرهون تلاش کارآزموده و مسئولان محلی شهرستان است.

وی از توسعه دامنه کاری این مجموعه آموزشی خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که در آینده‌ فعالیت‌های این مرکز را در قالب فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و آموزشی توسعه دهیم.

مشاور مدیرعامل تاسیسات دریایی ایران اضافه کرد: به لطف دوستان و همکاری شما، قصد توسعه کار و اضافه کردن رشته‌های دیگر را به این مجموعه داریم.

شمسایی از دیگر برنامه‌های شرکت تاسیسات دریایی را برگزاری کلاس‌های کنکور خواند و عنوان کرد: به دنبال استقرار کلاس‌های کنکور نیز هستیم و به علت اینکه این مباحث تخصصی است نیاز به بررسی تمام جوانب و تعامل با مؤسسات تخصصی در این مجال است.

منبع/ فارس