توسعه شهرستان هندیجان در گرو خدمت صادقانه مسئولان است

خورنا/ احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری خوزستان با موضوع آموزش پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار برای برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌منظور آگاهی مسئولان شهرستان، این اقدام در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.

وی افزود: مردم ما همیشه در صحنه هستند و وظایف خود را ثابت کرده‌اند که به نحو احسن انجام می‌دهند، اما بخشی دیگر از مسئولیت بر عهده مسئولان است و باید به صورت صادقانه خدمت کرده و وظایف محوله دستگاه خود در خصوص شهرستان را به‌طور تمام و کمال به انجام برسانند.

فرماندار هندیجان ادامه داد: اگر ما به عنوان مسئول وظایف محوله به خود را در چهارچوبی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند انجام دهیم می‌توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه مسئول باید در کارش منافع شخصی منافع گروهی و طایفه‌ای را کنار بگذارد و صادقانه و شفاف برای مردم کار کند، گفت: اگر در کارمان این شفافیت و این اخلاص وجود داشته باشد قطعا می‌توانیم مشکلات و گرفتاری‌های مردم شهرستان را به نفع شایسته حل کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان اضافه کرد: مسئول باید در انجام مسئولیت خود، منافع شخصی و گروهی را کنار بگذارد تا بتواند به خوبی برای مردم خدمت کند و خدمتی که مدنظر ماست باید در راستای رفع مشکلات مردم باشد.

وی با بیان اینکه یک مسئول باید مشکلات را تسهیل کند، افزود: امروز اگر می‌خواهیم شهرستان هندیجان توسعه پیدا کند باید روحیه خدمت صادقانه در مسئولان آن  وجود داشته باشد.

جعفری‌نسب در پایان با انتقاد از شعار دادن و ظاهرسازی عنوان کرد: با شعار و ظاهرسازی و این موارد کاری برای مردم انجام نمی‌گیرد و نخواهد گرفت کسی که برای مردم کار می‌کند باید همیشه در تکاپو و جذب اعتبارات باشد.

منبع/ فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *