فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری شهروندان خرمشهری فراهم شد

خورنا/ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر از مراحل پایانی تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران خرمشهر خبر داد و گفت: این تعاونی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری شهروندان خرمشهری فراهم آورده است.

غلامعباس بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم خرمشهر برای عضویت در تعاونی در شرف تاسیس توسعه و عمران خرمشهر، با اشاره به پتانسیل ها و فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، حوزه شیلات، مرزهای آبی و زمینی برای صادرات اظهار کرد: تعاونی توسعه و عمران خرمشهر، یک فرصت و ساز و کار بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری عموم شهروندان خرمشهری است.

وی افزود: با تجمیع سرمایه های کوچک و هدایت آنها به سمت و سوی فعالیتهای هدفمند اقتصادی به ویژه تولید و اشتغالزایی، در نهایت این کار به تثبیت و هم افزایی سرمایه های بومی به سود شهروندان خرمشهری منجر خواهد شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خرمشهر در خصوص آخرین مراحل اجرایی و روند پیشرفت تاسیس تعاونی اظهار کرد: تعاونی در اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد اروند تعین نام و حساب آن در شعبه مرکزی بانک ملت افتتاح شد و تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر به عضویت تعاونی درآمده اند و هم اکنون مشغول پذیره نویسی و جذب عضو است و پس از تکمیل فرآیند پذیره نویسی وارد مرحله برگزاری اولین مجمع عمومی موسس خواهد شد.

متقاضیان عضویت در تعاونی می توانند برای تکمیل مراحل عضویت به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خرمشهر یا دفتر تعاونی در شرف تاسیس واقع در خرمشهر چهارراه شهید مطهری دفتر تعاونی سهام عدالت خرمشهر مراجعه کنند یا با تلفکس ۵۳۵۲۸۴۳۶ تماس بگیرند.