هم قسم شده ایم ذوب آهن را شکست دهیم

خورنا/ سیداکبر پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال صنعتی خوزستان در رقابت های جام حذفی اظهار کرد: تیم ذوب آهن برخلاف نتایج ضعیفی که کسب کرده، تیم پرقدرتی به شمار می رود که از بازیکنان تاثیرگذاری استفاده می کند.

وی افزود: وجود بازیکنانی مثل مهدی رجب زاده، حدادی، ایمانی، مسلمان و دهنوی در تیم ذوب آهن باعث شده فردا یک بازی سخت و نفسگیر در برابر این تیم در اهواز داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازیکنان ما هم قسم شده اند در بازی با ذوب آهن در برابر این تیم پیروز شوند زیرا حضور در رده هایی بالایی جام حذفی باعث افزایش روحیه تیم برای کسب نتایج مناسب حتی در لیگ برتر می شود.

پورموسوی عنوان کرد: انتظار داریم با حضور هواداران خود در اهواز مقابل تیم ذوب آهن بازی خوبی انجام دهیم و در پایان پیروز این میدان باشیم.

وی درباره بازیکنانی که جذب کره اند، عنوان کرد: حجت‌ چهارمحالی را به عنوان یک مهاجم گلزن و میثم بائو را با توجه به این که احساس می کردیم در خط هافبک مشکل داریم، جذب کردیم. البته از بائو با توجه به شرایط فدراسیون تا نیم فصل نمی‌توانیم استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی چهار روز بعد از شکست خانگی مقابل فولاد تیم اول شهر اهواز به این شهر پرواز کرده تا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل عبداله ویسی و تیمش استقلال خوزستان قرار بگیرد. آنها یک ماه پیش در لیگ در دیداری رو در رو مقابل هم ایستادند که این بازی با تساوی به پایان رسید.