نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

نگاه ویژه وزیر نفت به خوزستان با انتقال شرکت هواپیمایی نفت همخوانی ندارد

خورنا/ نگاه ویژه وزیر نفت به خوزستان با انتقال شرکت هواپیمایی نفت همخوانی ندارد

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انتقال شرکت هواپیمایی نفت از اهواز به تهران با نگاه ویژه وزیر نفت به خوزستان، همخوانی ندارد.

عبدالله تمیمی با اشاره به غیر قابل قبول بودن انتقال شرکت هواپیمایی نفت به تهران که بیش از ۷۰ سال سابقه فعالیت موفقیت آمیز را در تاریخچه خود رقم زده است، اظهار کرد: خط مشی و برنامه های وزیر نفت برای استان از توجه ویژه و خاص به استان نفتخیز خوزستان حکایت دارد و یقینا اگر برنامه ای برای انتقال شرکت مزبور تدارک دیده شده است باید مقاومت و مخالفت جدی و قاطع وزیر نفت را در پی داشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به لزوم همصدا بودن همه مسئولان و نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در همه موضوعاتی که منافی تامین منافع استان هستند، تاکید کرد و افزود: خط قرمز نمایندگان مجلس، منافع استان است و به مردم استان قول می دهم که در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

تمیمی افزود: رئیس جمهور و وزیر نفت نباید اجازه تحقق این امر را بدهند و هرچه سریعتر جلو این بی تدبیری و نابخردی را بگیرند به خصوص اینکه دولت از پافشاری و عزم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استان در دفاع از حقوق مردم کاملا آگاه هستند.

این نماینده مجلس در پایان از پیگیری و برسی فوری موضوع توسط وی در کنار سایر نمایندگان مردم در مجلس خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در این مسیر از تضییع حقوق مردم استان جلوگیری خواهیم کرد زیرا هیچ دلیل کارشناسی و منطقی در این انتقال ملاحظه نمی شود.

منبع/ مهر