دفتر سازمان مشاوران شهرداری تهران در خرمشهر افتتاح می شود

خورنا/ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: به مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری که نیاز به یک حرکت و مدیریت جهادی در یک زمان معین و محدود بوده، تحول خرمشهر نیز نیازمند یک حرکت و مدیریت جهادی است.

وی عنوان کرد: به‌دنبال سفر اخیر شهرداران کلانشهر‌ها، هیئتی پنج نفره از شهرداری تهران به خرمشهر سفر کرده و به بازدید از نقاط مختلف شهر پرداختند.

شهردار خرمشهر ادامه داد: در ‌‌نهایت پس از تشکیل جلسات متعدد و انجام بازدید‌های میدانی و هدفمند که به همراه مسئولان شهری و اعضای شورای شهر انجام گرفت، عدم پیشرفت و توسعه شهری در خرمشهر برای تمام اعضای تیم مشهود و قطعی شد.

مدیر سامانه مدیریت شهری خرمشهر با بیان اینکه پس از نشست و رایزنی با شهردار منطقه یک تهران و سایر مدیران و کار‌شناسان ارشد تیم اعزامی به یک جمع‌بندی نهایی رسیدیم، افزود: بر اساس این جمع‌بندی، اولویت‌بندی فعالیت‌های آینده به هفت محور مهم و ضروری تقسیم شد.

حویزاوی اضافه کرد: برنامه‌های عمرانی به صورت خرد و کلان، زیباسازی و منظر شهری، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شهری و محور فرهنگی اجتماعی این هفت محور را تشکیل می‌دادند.

وی بیان کرد: در جلسه جمع‌بندی مقرر شد نتایج نهایی در اختیار قالیباف شهردار تهران، برای اتخاذ تدابیر نهایی قرار گیرد.

شهردار خرمشهر در پایان از راه‌اندازی و دایر شدن دفتری برای سازمان مشاوران شهرداری تهران در خرمشهر خبر داد و گفت: طبق گفته قالیباف، قرار است در راستای نظارت و مدیریت فعالیت‌های انجام گرفته در خرمشهر، دفتری در این شهرستان برای سازمان مشاورین شهرداری تهران، دایر شود.

منبع/ فارس