جمعیت هلال احمر اهواز با کانون اصلاح تربیت این کلانشهر تفاهمنامه امضا کرد

خورنا/ جمعیت هلال احمر اهواز با کانون اصلاح تربیت این کلانشهر تفاهمنامه امضا کرد.

وی افزود: این تفاهمنامه به‌منظور امدادرسانی به مددجویان کانون اصلاح تربیت در حوادث احتمالی طبیعی از سوی مسئولان این مرکز و جمعیت هلال احمر اهواز امضا شد.

مسئول جمعیت هلال احمر اهواز بیان کرد: به موجب این تفاهمنامه در صورت بروز بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، انفجار و دیگر موارد این جمعیت به امدادرسانی به مددجویان کانون اصلاح تربیت می‌پردازد.

هاشم‌نژاد، نجات جان افراد از زیر آوار و خروج و اسکان اضطراری مددجویان کانون اصلاح تربیت اهواز را از جمله بندهای تفاهمنامه امضا شده بین جمعیت هلال احمر اهواز و کانون اصلاح تربیت این کلانشهر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون کانون اصلاح تربیت اهواز زیر نظر اداره کل زندان‌های استان در این کلانشهر فعالیت می‌کند.

وی همچنین از برگزاری طرح جمعه، ایمان، ایمنی در کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: این طرح با حضور عموم نمازگزاران اهوازی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اجرا شد.

مسئول جمعیت هلال احمر اهواز اضافه کرد: این طرح همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از سوی مرکز جوانان این جمعیت اجرا شد.

هاشم‌نژاد در پایان گفت: با اجرای طرح جمعه، ایمان، ایمنی در کلانشهر اهواز بیش از ۲ هزار نفر از اقشار مختلف مردم اهواز با شیوه‌های امدادرسانی را آشنا شدند و آموزش‌های لازم در زمینه را فرا گرفتند.

منبع/ فارس