فرماندار هفتکل خبر داد:

کمک پانصد میلیونی به دانشگاه علمی کاربردی هفتلک/ سرانجام حوزه انتخابیه هفتکل – باغملک

خورنا فرمانداری پانصد میلیون ریال برای تجهیز دانشگاه علمی کاربردی کمک کرد/ کمیسیون شورای های مجلس با حوزه انتخابیه باغملک – هفتکل موافقت کردند/ در خصوص جاده خروجی قرار است با معاون وزیر نفت ملاقات داشته باشیم

به گزارش خورنا، فرماندار هفتکل در مصاحبه با خبرگزاری ندای هفتکل در خصوص راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: واقعیت امر این است که مجوز دانشگاه علمی کاربردی بخشی توسط شورای شهر و بخشی توسط افرادی که خارج شهرستان بودند پیگیری و محقق شد که این فرآیند قبل از روی کار آمدن اینجانب در فرمانداری صورت گرفته بود.

ایشان در ادامه افزود: در ادامه کار برای راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی هفتکل چون ساختمانی برای این واحد آموزشی در نظر گرفته نشده بود ،در ابتدای امر سالن ستاد بحران شهرستان را که متعلق به استانداری بود برای واحد علمی کاربردی در نظر گرفتیم ، هر چند این سالن جهت مدیریت بحران از طرف استانداری صرفا جهت نگهداری و امور بحران در اختیار شهرداری قرار داد شده بود، که ما سریعا این سالن را برای ساختمان دانشگاه علمی کاربردی در نظر گرفتیم.

ایشان در ادامه بیان داشت:در مرحله بعد فرمانداری شهرستان هفتکل مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای راه اندازی و تجهیز  به حساب دانشگاه واریز کرد و همچنین تعدادی میز و صندلی با همکاری ادارات هفتکل به این واحد آموزشی اهدا شد.

این نماینده دولت ابراز داشت: مبلغی که ما به دانشگاه علمی کاربردی اهدا کردیم ،بدون هیچ گونه منبع استانی بوده و صرفا از محل منابع مالی شهرستان تأمین و واریز شد.

فرماندار هفتکل در ادامه مصاحبه برای موضوع حوزه  انتخابیه باغملک و هفتکل گفت: این طرحی که در دستور کار هست، به صورت لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شد که هم اکنون در کمیسیون شورای مجلس با آن موافقت شده،ولی باید در صحن علنی مجلس به آن رای داده شود که اگر نمایندگان مجلس به این لایحه رای مثبت بدهند قانونی می شود و در انتخابات آینده قابل اجرا خواهد بود.

ایشان در ادامه افزود: اضافه شدن یک نماینده به خوزستان قطعی می باشد که دولت یازدهم این سهمیه را به هفتکل و باغملک در خوزستان اختصاص داده است.

مهندس بیرانوند درمورد جاده خروجی هفتکل گفت:در ملاقاتی که با مدیر مناطق نفت خیز جنوب جناب مهندس بورد داشتیم،ایشان مبلغی را برای شروع کار در اختیار ما قرار دادندو همچنین مقرر شد شرکت نفت به زودی ماشین آلاتی را به صورت دستور کاری برای پروِِِژه بفرستد.

فرماندار هفتکل بیان داشت: در روز جشن غدیر صحبتی با نماینده هفتکل داشتیم که قرار شد ایشان در تهران قرار ملاقاتی با معاون وزیر نفت ترتیب دهند، تا بتوانیم از نزدیک مشکلات مالی این پروژه را به معاون وزیر نفت انقال دهیم.

ایشان در پایان گفت :در آذر ماه امسال نزدیک به ۱۳ کیلومتر از جاده هفتکل به اهواز به مناقصه گذاشته می شود.

گفتگو از: محمد قنبری