بالاخره خیابان کرامت اندیمشک تعریض شد

خورنا : شهردار اندیمشک از آغاز عملیات اجرایی تعریض و ساماندهی خیابان کرامت در کوی شهدا این شهر خبر داد به گزارش روابط عمومی محمد رضا پاپی گفت : با توجه به ضرورت بزرگ تر کردن عرض خیابانهای سطح شهر تنها ساختمان واقع در اولین چهار راه کوی شهدا تخریب و مسیر یاد شده به میزان ۲۵ متر تعریض و بازگشایی گردید. وی افزود : با توجه به وجود پایه های برق در مسیر تعریض با همکاری اداره برق این شهر نسبت به جابجایی پایه های برق اقدام شد این مقام مسئول ابراز داشت : ملک تخریبی ۵۰ متر مربع بود و جهت رضایتمندی و جذب مشارکت صاحبش در توسعه و عمران شهری مبلغ هفتصد میلیون ریال ازمحل اعتبارات عمرانی این مجموعه به ایشان پرداخت گردیده است.

لازم به ذکر است خیابان کرامت در کوی شهدای شهرستان و از نقاط پرتردد و پر ازدحام اندیمشک است و سالهاست تعریض این خیابان متوقف مانده و یا با سرعت کم صورت می گیرد و تخریب بانک ملی ( معروف به بانک سوخته ) در اولویت تخری قرار گرفته است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سلامی آخم سی اندیمشک بی کس . ۳ سال بدون توسعه . ۳ سال تخریب زیرساخت ها . ۳ سال بدون برنامه . و ۳ سال بدون هیچ گذشت و فقط تخریب ۵۰ متر برای آبادانی شهر انجام گرفت و. دیگر هیچ !!!!!
  • حمید باید واقعا دس مریضا گفت به آقای پاپی بابت این کار خوب انشااله که باتلاش اقای پاپی و مجموعه شهرداری باعث رونق و سرسبزی شهرمان باشیم جناب اقای پاپی باید به عرض جنابعالی برسانم که بیشتر کارهایی که در بخش عمران در سطح شهر انجام می گیرد بسیار قدیمی می باشد و باید این روشهای غلط اصلاح گردند۱- روش ترمیم روکش اسفالت خیابانها چون سطح روکش از اسفالت قبلی بالاتر اجرائ میشود که این خود باعث دست انداز در سطح خیابانها میشود ۲-روش جمع آوری زباله ها چون افراد مسئول این کار هیچ گونه احساس مسئولیتی در قبال وسایل عمومی از جمله سطلهای زباله نمی کنن بیشترچرخهای سطلها با توجه به سیستم جمع آوری مکانیزه زباله خراب شده اند که این کار توسط نفرات جمع آوری زباله صورت می گیرد ۳-سیستم ابیاری سطح بلوارها توسط تانکر آب صورت می گیرد که درختان به صورت سطحی ابیاری می شوند و فقط سطح خاک خیس میشود که باید این روش اصلاح گرددو............. ۴- سیستم روشنایی خیابانها مخصوصا بلوارها و میادین ورودی شهر مورد بازبینی قرار گیرند