تجلیل از بازنشته گان آموزش و پرورش اندیمشک

خورنا : در مراسمی از ۴۱ فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، صبح امروز در مراسمی که با حضور امام جمعه موقت، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگیان در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد از ۴۱ فرهنگی بازنشسته تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک در این مراسم با قدرانی از زحمات و تلاش‌های فرهنگیان در طول دوران خدمت اظهار کرد: بزرگترین سرمایه بازنشستگان آموزش و پرورش که سرمایه‌ای تمام‌نشدنی به حساب می‌رود علم و دانش آنان است.

بهرام سپهریان با اشاره به این‌که پیشکسوتان عرصه‌ تعلیم و تربیت خشت آموزش و پرورش را بنا نهاده‌اند تصریح کرد: شما پیشکسوتان عرصه‌ تعلیم و تربیت بخشی از عمرتان را در مسیر هدایت و روشنگری فرزندان این مرز و بوم سپری کردید و امروز افتخار دارید که در جایگاه تعلیم و تربیت که جایگاه بسیار والایی است، قرار گرفته‌اید.

وی خاطر نشان کرد: ما تلاش داریم که با برنامه‌ریزی مدون از اندیشه، فکر، تجربه و توان فکری شما در رابطه با ادامه‌ کار آموزش و پروزرش استفاده کرده و بهره ببریم.

این مسئول اضافه کرد: رشد و شکوفایی کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز توسعه همه‌جانبه کشور در راستای استفاده از تجارب بازنشستگان محقق می‌شود چرا که بازنشستگان مشاوران خوبی برای توسعه کشور محسوب می‌شوند.