فرماندار اندیمشک

در تجلیل و تقدیرازمقام معلم باید نوآوری داشته باشیم

خورنا/ حمیدرضا گودرزی صبح امروز در همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان با تاکید بر جایگاه ویژه فرهنگیان در راستای رشد و اعتلای جامعه اظهار کرد: در تجلیل و تقدیر از مقام معلم باید نوآوری داشته باشیم تا بتوانیم این مهم را به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم.

وی افزود: تکریم و حضور بازنشستگان در جامعه و انجام کارها به عنوان افرادی، با تجربه که سال‌ها عمر خود را در مسیر خدمت به مردم و سازندگی کشور صرف کرده‌اند نباید فراموش شود و از تجربیات این افراد باید استفاده شود.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: اعتبار علم با شأن معلم گره خورده و معلمان بازنشسته به عنوان سرمایه‌های علمی و فکری جامعه باید همچون گذشته به مطالعه و تحصیل خود و تربیت نسل آینده ادامه دهند چرا که آنان الگوهای جامعه هستند.

گودرزی خاطرنشان کرد: همبستگی اجتماعی، توسعه‌ی اقتصادی، توسعه‌ همه‌جانبه و سازندگی کشور با داشتن آموزش و پرورشی پویا و با نشاط میسر خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پروش اندیمشک عنوان کرد: ما از فکر، اندیشه و مساعدت شما در انجام امور با آغوش باز استقبال و دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم.

وی در پایان افزود: آموزش و پرورش در بین تمام دستگاه‌های اجرایی موجود در سیستم اجرایی کشور، از غنی‌ترین دستگاه‌ها به شمار می‌رود و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد، سرمایه‌ نیروی انسانی و معلمان و مربیان آن هستند و ما وظیفه داریم که از این سرمایه عظیم نهایت استفاده را ببریم.

منبع/ فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *