در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاري سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد

۱۴ کیلو تریاک و شیشه در خوزستان کشف شد

خورنا/ سرهنگ علی شوهانی: ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک باند قاچاق از استان آذربایجان شرقی به خوزستان مطلع شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: روز گذشته اکیپ های متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) با استقرار در پلیس راه اندیمشک ـ خرم آباد با کنترل خودورهای عبوری، دو دستگاه خودور ۴۰۵ را با دو نفر سرنشین در محور ورودی شهرستان اندیمشک شناسایی و متوقف کردند که در این زمینه راننده دو دستگاه خودرو به هویت (ک. ن) و (س. الف) دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی تخصصی از خودروها مقدار چهار کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر روانگردان شیشه را که به طرز ماهرانه ای در یکی از خودروها جاسازی شده بود، کشف کردند.

شوهانی با اشاره به قرار تحویل محموله مواد مخدر روانگردان در شهرستان آبادان گفت: ماموران با عزیمت به این شهرستان در یک اقدام ضربتی و هوشمندانه سوداگر مرگ به هویت (ع.ع) را در هنگام فرار با یک دستگاه پژو پارس و با شلیک گلوله متوقف و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: سه سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای سیر مراجل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان تصریح کرد: روز گذشته همچنین طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ توسط مأموران پاسگاه درونک شهرستان بهبهان اجرا شد.

شوهانی بیان کرد: ماموران به یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه نفر سرنشین مشکوک و ضمن متوقف کردن خودرو به بازرسی از آن پرداختند.

وی در پایان یادآور شد: دراین بازرسی ماموران موفق شدند مقدار ۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند. متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع/ مهر