پس از شكست فولاد نوین مطرح شد

کوروش موسوی: اگر تجربه کافی را داشتیم نتیجه دلخواه خود را کسب می کردیم

خورنا/ سید کوروش موسوی شنبه شب پس از شکست تیمش در برابر استقلال تهران در جام حذفی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: همانگونه که قابل پیش بینی بود بازی سختی را انجام دادیم ولی این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود تا در چنین رقابت های سختی قرار بگیرند و کسب تجربه کنند.

وی افزود: میانگین سنی بازیکنان ما بسیار پائین است ولی اگر تجربه کافی را داشتیم و بازیکنان فولاد نوین به خودباوری می رسیدند؛ می توانستیم از این بازی نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

موسوی عنوان کرد: کم تجربگی بازیکنان ما باعث شد موقعیت های خوبی را خلق کنیم ولی در نهایت همه آنها را از دست بدهیم و به رغم ارائه یک بازی خوب، نتیجه نهایی را به حریف واگذار کردیم.

سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان گفت: امسال اولین حضور خود را در این تیم تجریه می کنم و سعی دارم با توجه به سیاست گذاری باشگاه، تیم خود را در پنج تیم بالای جدول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دهم.

شنبه شب در ورزشگاه الغدیر اهواز، تیمهای فوتبال فولاد نوین و استقلال تهران در آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یافت اما در وقت اضافه دوم شاگردان امیر قلعه نویی که به سد محکمی رسیده بودند موفق شدند به گل برتری دست پیدا کنند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

منبع/ مهر